خبرگزاری کار ایران

پیمان میری: از این به بعد دیگر هیچ بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن نداریم/ حرف سقوط در گوشمان نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۷۷۲

مهاجم نفت مسجد سلیمان بدشانسی را یکی از عوامل نتیجه نگرفتن تیمش عنوان می‌کند.

پیمان میری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا مدعی است شرایط سخت و بد این تیم از این هفته خاتمه خواهد یافت. وی در این خصوص اظهار داشت: قبول دارم که نتوانستیم به نتایج خوبی در این چند هفته دست پیدا کنیم اما ابتدا باید بگویم همه چیز به مسائل فنی مربوط نبود و بدشانسی هم در آن دخیل بود. با این حال از این بازی دیگر دنبال هیچ بهانه‌ای نخواهیم بود و بهترین عملکرد خودمان را به نمایش خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای استقلال خوزستان، بازیکنان این تیم و هوادارانش قائل هستیم ما با تمام انگیزه در اهواز حاضر خواهیم شد و به دنبال اولین برد خودمان هستیم. بازیکنان کاملا تشنه این پیروزی و در انتظار شروع بازی هستند.

مهاجم نفت مسجد سلیمان درباره آمار خط حمله این تیم و ناکامی در گلزنی گفت: درباره بازی‌های قبل هیچ حرفی نمی‌خواهم بزنم. تمام تمرکزمان روی این بازی است و می‌خواهیم نتیجه بگیریم. امیدوارم با اعتماد کادرفنی بتوانم شرایط حضور در زمین را به دست بیاورم. از همینجا قول می‌دهم اگر برابر استقلال خوزستان بازی کردم دو گل بزنم و دبل کنم. شرمنده هواداران خوبمان هستیم و نمی‌خواهیم بیشتر از این آنها استرس داشته باشند.

میری درباره احتمال سقوط نفت مسجد سلیمان هم عنوان کرد: این حرف‌ها اصلاً در گوش‌مان نمی‌رود، ما به دنبال کسب نتیجه مقابل استقلال خوزستان هستیم و از این بازی تلاش بیشتری برای بازگشت به جدول لیگ خواهیم داشت. آقای مرزبان زحمات زیادی در همین مدت کشیده و به آنالیز مناسبی از جدال با حریف رسیده‌ایم. این انگیزه در بین تمام بازیکنان وجود دارد و هیچ کس نمی‌خواهد توانایی‌اش زیر سوال برود. تمام بازیکنان از انگیزه پیروزی بزرگ در اهواز برخوردار هستند  و می‌خواهیم از این بازی شروعی دوباره در لیگ داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز