خبرگزاری کار ایران

والورده: رئال مادرید زخمی، خطرناک‌تر است

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۵۹۸

سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل رئال مادرید اعلام کرد شرایط فعلی کهکشانی‌ها سبب می‌شود آنها برای برتری در الکلاسیکو مسمم باشند.

به گزارش ایلنا، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در نشست خبری الکلاسیکو که در جریان دیدارهای هفته دهم لالیگا عصر فردا به میزبانی ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. 

والورده در ابتدای سخنانش گفت: در این بازی‌ها شاهد هستیم که جو مسابقه عاطفی است و ما بعد از دو بازی خوب به این دیدار رسیدیم. ما می‌خواهیم خوب عمل کنیم و در بازی هم موفق ظاهر شویم. فراتر از حس عاطفی این را می‌دانیم که رئال مادرید زخمی، از همیشه خطرناک تر است و برای آنها در بازی فردا بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

سرمربی بارسلونا درخصوص ترکیب اصلی گفت: من یازده نفر را انتخاب کرده‌ام، اما پیش بینی نمی‌کنم رافینیا یک بازی عالی انجام داد، اما این متفاوت است، من عادت به پیش بینی یازده نفر ترکیب اصلی را ندارم، و من انتظار ندارم که حریف هم همین کار را بکند.

حواشی رئال مادرید دیگر موردی بود که سرمربی بارسلونا در خصوص آن به اظهار نظر پرداخت: ما به آن توجه زیادی نمی کنیم، سر و صدای زیاد در این شرایط وجود دارد، اما ما بر روی رقیب متمرکز هستیم، که همه چیز را دارد و یک تیم عالی است، ما نمی خواهیم به دیگر موضوعات فکر کنیم. آنها با وجود غیبت کریستیانو رونالدو توانایی زیادی دارند که به نتیجه عالی دست پیدا کنند همانطور که ما در غیاب لیونل مسی چنین شرایطی داریم. ما باید با یا بدون مسی آن را انجام بدهیم، ما یک تیم هستیم و برای انجام آن در میدان حاضر می‌شویم.

والورده ادامه داد: رئال مادرید به خوبی موقعیت گلزنی ایجاد می‌کند مقابل لوانته آنها 10 موقعیت گل شفاف داشتند و این نشانه‌ای از سطح تهاجمی آنهاست، که باعث می شود من در مورد آنچه که فردا می‌تواند اتفاق بیافتد، احتیاط کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز