خبرگزاری کار ایران

محسن قهرمانی: داور یک پنالتی به سود استقلال نگرفت/ روی ساسان انصاری هیچ خطایی اتفاق نیفتاد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۰۶

کارشناس داوری کشورمان عقیده دارد یک پنالتی به سود استقلال مقابل سپاهان گرفته نشده است.

محسن قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص قضاوت رضا کرمانشاهی در دیدار استقلال - سپاهان اظهار داشت: من بازی را کامل ندیدم و فقط صحنه‌های مشکوک آن را نگاه کردم که مهم‌ترین‌ها همان دو صحنه مشکوک به پنالتی بود که خیلی در موردش صحبت شد و دو تیم به قضاوتش اعتراض داشتند.

وی در مورد صحنه مشکوک به پنالتی استقلال گفت: در این صحنه که روی موقعیت کرنر ایجاد شد خطای خالد شفیعی روی دانشگر واضح بود و از تصاویر تلویزیونی مشخص بود که یک پنالتی به سود استقلال در این صحنه اعلام نشده است. مدافع سپاهان در این صحنه بازیکن استقلال را کاملاً شارژ کرد.

کارشناس داوری در مورد صحنه پنالتی سپاهان که کمک داور بازی آن را برگرداند عنوان کرد: در این صحنه هیچ خطایی رخ نداد. ساسان انصاری قصد دارد همام را دریبل دو طرفه بزند ولی سرعت توپی که فرستاد زیاد بود و به احتمال اینکه به توپ نمیرسد سعی می‌کند از سمت دیگر به سرعت عبور کند و در اینجا طارق همام در مسیر او قرار دارد. یعنی به نوعی مدافع آبی دارد مسیر مستقیم خودش را می‌رود و انصاری به او برخورد می‌کند و این سد راهی که منجر به خطا شود نیست چرا که مدافع باید مسیر خود را به سمت بازیکن تغییر دهد تا خطا اعلام شود. از سوی دیگر تمارض هم محسوب نمی‌شود چون تمارض برای وقتی است که هیچ تماس بدنی اتفاق نمیافتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز