خبرگزاری کار ایران

شماره هشت پرسپولیس در قامت مربی قابل احترام لیگ

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۸۵۲

با اینکه علی کریمی بازی را به پرسپولیس باخت اما چهره تازه‌ای از یک مربی باشخصیت در فوتبال ایران ارائه داد که می‌تواند برای بسیاری از مربیان داخلی الگو باشد.

به گزارش ایلنا، در شبی که چشم‌ها به کریمی دوخته شده بود او با اینکه در این حوزه تازه کار است و در ابتدای راه قرار دارد اما فوق‌العاده با دیسیپلین و بدون حرکات اضافه رفتار کرد و احترام دوباره پرسپولیسی‌ها و نیمکت این تیم را برانگیخت.

برخلاف آنچه از کریمی در دوران بازیگری و همین حالا در فضای مجازی سراغ داریم، او اهل تاختن به حریف نیست و لب خط اعتراض نمی‌کند. او مثل برخی مربیان تازه وارد به این عرصه و حتی خارجی‌هایی که مدام به هر اتفاق درون زمین و هر تصمیم داور معترض شده و بر سر این و آن فریاد می‌کشند، آرامش خود را در طول بازی حفظ کرد آن هم در شرایطی که تیمش تحت فشار بود.

کریمی برخلاف اینکه در رسانه‌ها تندخو و حالت تهاجمی دارد در تمام طول بازی با پرسپولیس هرگز رفتار عجیبی برای خودنمایی نداشت و دست به هوچی گری نزد. جالب اینکه او یک بار عصبانی شد و حالت تهاجمی گرفت که در آن صحنه هم دروازه‌بان خودش را آماج انتقاد گرفته بود. کریمی سعی داشت وجهه مربیگری‌اش را با آن عده مربیانی که دست به هر کاری می‌زنند تا امتیاز بگیرند متفاوت نشان دهد و ثابت کند با فن فوتبال دنبال رسیدن به امتیاز است. کریمی همچنین بدن خود را کاملا فیت و آماده نگه داشته و از این حیث با بیشتر همکاران لیگ برتری‌اش تفاوت دارد. او مثل بازیکنان تمرین می‌کند، همچنان مثل دوران بازیگری اهل زود خوابیدن شب‌ها و زود بیدار شدن صبح هاست. کریمی تمرینات تیمش را در ساعت 9 صبح ثابت کرده تا بازیکنان را مجبور به خواب زودهنگام و بیدارباش در اول وقت کند و از این حیث رفتاری متفاوت در پیش گرفته که می‌تواند در نهایت منجر به موفقیت نسبی‌اش در شروع کار مربیگری شود؛ حتی اگر تا الان امتیازها را از دست داده و تیمش در قعر جدول جا خوش کرده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز