خبرگزاری کار ایران

حاجیلو: نباید نبش قبر کنیم؛ شفر سفت و محکم سرجایش خواهد بود / خجالت زده هواداران هستیم؛ راهی جز برد نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۲۰۳

سرپرست استقلال درباره دیدار با پرسپولیس و آخرین وضعیت تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو در حاشیه تمرین استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از این که نتوانستیم نتیجه بگیریم بازی با پرسپولیس بهترین فرصت است و راهی جز برد نداریم. ما شرمنده و خجالت زده هواداران هستیم اما نمی شود قول داد. برای دلگرم کردن هواداران باید این بازی را ببریم.

وی در ادامه افزود: ما 5 بازیکن خوب را از دست دادیم اما نبش قبر کردن و اینکه تقصیر چه کسی است تمام شده است. ما باید با همین نفرات ادامه دهیم. باید حداقل در جام حذفی یک جام را به دست بیاوریم و در لیگ هم تلاش کنیم.

سرپرست استقلال همچنین درباره ضعف خط حمله بیان داشت: واقعیت این است که ما تمام کننده به آن شکل نداریم اما با همین بچه ها می توانیم تا آخر راه پیش برویم. مرتضی تبریزی و بچه های دیگر هم می رسند. در تیمهای دیگر هم هافبک ها و دفاع ها گل می زنند. فقط تیام و امثال تیام نیستند. آدام همتی می آید و گل می زند. علیپور هم از یک متری توپ را به بیرون زد. اگر قرار باشد تمام سرمایه گذاری و نگاه ها روی علیپور باشد که تیم به بیراهه رفته است. باید بقیه نفرات هم تلاش کنند. ما هم به دنبال راه هستیم. آقای شفر در این چند روز به دنبال این بود تا از هافبک ها برای گل زدن استفاده کند و تاکتیک را تغییر دهد.

وی درباره تمرین نکردن فرشید باقری تصریح کرد: آقای باقری سرما خورده بود و عرق گیری کرد و دو روز تمرین نکرده بود. حالا ان شالله به تمرینات برمی گردد.

حاجیلو در پایان درباره شایعه برکناری شفر در صورت شکست در دربی گفت: من با اقای فتحی هستم. به آقای شفر اعتماد کامل دارند. این مساله نه طرح شده و نه به آن فکر شده است. ایشان سفت و محکم در پست خود هستند و با رفاقتی که با بچه ها دارند از این مشکلات بیرون می آیند. من مطئنم که این اتفاق می افتد. ایشان مربی پخته ای هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز