خبرگزاری کار ایران

هاشمی نسب: وصیف کردن هواداران نساجی کار خیلی سختی است/ ستاره نداریم اما تیممان خودش ستاره است

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۲۳۰

مربی نساجی از تقابل این تیم با استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی هاشمی‌نسب ،مربی تیم نساجی درباره دیدار این تیم مقابل استقلال گفت: ما تجربه زیادی برای بازی با تیم‌های بزرگ داریم اما این بازی با بقیه بازی‌ها فرق دارد. چون نساجی با این همه هوادار پرشور و دلسوز مقابل استقلال قرار می‌گیرد.

وی افزود: استقلال هم با توجه به مربی‌ای که دارد تیم پرمهره و خوبی است و فکر می‌کنم فوتبال خیلی خوبی خواهد بود. جدا از شرایط جدول تیم خوبی داریم. بعد از ۲۴ سال که به لیگ برتر آمدیم می‌توانیم بازی خوبی مقابل این تیم برگزار کنیم. البته اگر بدشانسی‌هایی که در بازی‌های قبل به سراغ ما آمد دست از سر ما بردارد، نتیجه قابل قبولی خواهیم گرفت. امیدوارم با هوادارانی که داریم موفق شویم. توصیف کردن هواداران نساجی کار خیلی سختی است چون تیم‌شان را عاشقانه دوست دارند و برای تیم خود سنگ تمام می‌گذارند. امیدوارم شرمنده هواداران نشویم و نتیجه خوبی هم بگیریم و هواداران‌مان خوشحال راهی خانه‌های خود بشوند.

مربی نساجی درباره پیش بینی‌ از این بازی و اینکه کدام بازیکن شانس بیشتری برای گل زدن دارد افزود: ما یک تیم هستیم. شاید ستاره آنچنانی نداشته باشیم اما تیم ما یک ستاره است و بازیکنان با همه وجود بازی می‌کنند. جدا از تدابیر تاکتیکی مربیان، باید بگویم که بازیکنان ما برای این هوادارانی که داریم با همه توان بازی می‌کنند.  می‌دانیم که بازیکنان زحمت می‌کشند اما به خودباوری نرسیده‌اند. شاید در برخی پست‌ها ضعفی هم باشد اما مشکل تیم ما همین خودباوری است. در هیچ کدام از بازی‌ها حق ما این نتایج نبوده و خیلی خوب بازی کردیم اما بدشانسی و اشتباهات سهوی داوری باعث این نتایج شد اما انشاله این بازی طلسم شکسته شود. ما باید ببریم چون در خانه در هر تیمی باشد فقط به برد فکر می‌کنیم و امیدوارم به خواسته خودمان با تلاش بازیکنان برسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز