خبرگزاری کار ایران

ویترین خالی لیگ برتر استقلال

مدیران ناکاربلد مقصران اصلی این اتفاق تلخ هستند؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۰۰۸

استقلال در شرایطی عجیب از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

به گزارش ایلنا، استقلال در حال حاضر در جایگاه دهم جدول قرار دارد؛ جایگاهی که بازهم هواداران را آزار می‌دهد، اگر به این نکته توجه کنیم که استقلال یک بازی کمتر دارد و در این بازی سه امتیاز را از آن خود می‌کند، می‌توانیم امیدوار باشیم که این تیم تا رده پنجم و ششم هم بالا می‌آید اما حقیقت این است که با این سه امتیاز هم استقلال از شش بازی، نصف امتیازات را از آن خود کرده و نصف دیگر آن را از دست داده است.

سال‌هاست که استقلال به یک درد مبتلا شده و هر فصل طوری کار خود را شروع می‌کند که در پایان فصل همین از دست دادن امتیازات این تیم را از رسیدن به سکوی قهرمانی دور می‌کند. مربیان زیادی آمدند و رفتند و اکثر آنها وطنی بودند و حالا بعد از سال‌ها شفر سرمربی این تیم است اما عادت غلط گذشته همچنان توسط این مربی هم تکرار شده است.

شفر دیر تمرینات را شروع می‌کند، توجیه قابل قبولی هم برای این کار ندارد، در این میان مدیران ناکاربلد با بازیکنانی قرارداد می‌بندند که اکثر مصدوم از آب درمی‌آیند و بعد از آن هم در یک شتاب‌زدگی مجبور می‌شوند به‌سراغ بازیکنان خارجی بروند که خیلی در معرض آزمایش قرار نگرفته‌اند، در این چرخه معیوب هم باید خودشان را برای لیگ برتر آماده کنند و نیم نگاهی هم به بازی‌های آسیایی داشته باشند. کاستی‌های استقلال به‌مرور زمان و با گذشت هفته‌ها خودش را نشان می‌دهد و در نتیجه استقلال با پنج بازی (یک بازی کمتر از تیم‌های دیگر) دهم می‌شود.

خیلی زود است که نتیجه‌گیری کنیم وقتی بیست‌و‌پنج هفته تا پایان لیگ مانده است، اما وقتی تمام مسائل را کنار هم می‌گذاری باید نگران باشی. دربی در راه است، استقلال سوپرجام حاضر نشده و هنوز پرونده آن بازی مفتوح است، این هوادار نمی‌تواند تیمش را دوباره بازنده ببیند. شرایط برای استقلال در این مهلت کوتاه حساس است، سرمربی آلمانی نشان داده استاد مدیریت شرایط است اما بازهم نگرانی‌ها دست از سر تیم برنمی‌دارد، در کنار امیدواری که شفر به تیم می‌دهد و خودش شیوه خوب و قابل تحسینی است اما باید واقع‌بینانه به مصاف مشکلات رفت، ویترین لیگ برتر استقلال مدت‌هاست که خالی از جام مانده و بدتر اینکه در ویترین رقیب اصلی استقلال در همین چند سال اخیر پر از افتخار و جام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز