خبرگزاری کار ایران

غلامی: نمی‌دانم چرا همیشه دربی گیلان باید خونریزی داشته باشد / مقابل پرسپولیس دست و با بسته نیستیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۶۴۰

مهاجم سپیدرود رشت دلخوری طرفداران ملوان بندرانزلی را طبیعی دانست و امیدوار است سرخپوشان برابر پرسپولیس نمایش موفقی داشته باشند.

محمد غلامی در گفت و گو با ایلنا، درباره برتری مقابل ملوان بندرانزلی در جام حذفی گفت: بازی بسیار دشواری در زمین حریف داشتیم. آنها سال گذشته در رشت برنده شده بودند و با این روحیه به زمین رفتیم که نتیجه را جبران کنیم. خیلی خوشحالم که اینطور شد و توانستیم با برتری به مرحله بعدی برویم.

او ادامه داد: با آمدن آقای کریمی سپیدرود انرژی گرفت و تمرینات بدنسازی با امکانات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. با تدابیر کادرفنی و بازیکنان ما همه تلاشمان را انجام می‌دهیم. این را باید بگویم که از این به بعد باید جلو را نگاه کنیم و این بازی را از همین امروز فراموش کردیم.

غلامی درباره گلزنی به تیم سابقش اظهار داشت: به هر حال این بازی دربی بود و حساسیت خاصی برای طرفداران دو تیم داشت، خوشحالم برای تیمم گلزنی کردم و برای هوادارانمان و مردم رشت هم خوشحالم که طعم این پیروزی را چشیدند. بازی در رشت را ملوان برده بود و این بازی هم ما برنده شدیم؛ خداراشکر که قسمت کوچکی از برتری دیروز بودم. از شعارهای طرفداران ملوان دلخور نیستم؛ به هر حال چند سال در این تیم حضور داشتم و طبیعی است که با گلزنی آنها ناراحت شوند.

او ادامه داد: نمی‌دانم چرا همیشه دربی‌های گیلان خونریزی باید داشته باشد و نمی‌شود که بازی خیلی آرام تمام شود. چرا باید داور سنگ بخورد؟ امیدوارم که روی این مسائل بیشتر کار شود. باید از نیروی انتظامی هم تشکر ویژه‌ای کنم که ما را تا بیرون از ورزشگاه همراهی کردند و امیدوارم شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

مهاجم سرخپوشان درباره دیدار با پرسپولیس گفت: با حضور آقای کریمی انگیزه فراوانی داریم و با تمام قوت در این بازی حضور پیدا می‌کنیم. بازی در ورزشگاه آزادی برای هر بازیکنی خاص است و این را باید بگویم که حریف دست و پا بسته‌ای هم نیستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز