خبرگزاری کار ایران

بهمن طهماسبی در گفتگو با ایلنا

همه چیز در فوتبال پول شده است/ بعد از استقلال تیم محبوبم نساجی است/ امیدوارم نساجی مقابل پرسپولیس برنده باشد

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۹۳۱

بهمن طهماسبی پیشکسوت فوتبال ایران با خداحافظی بی‌سر و صدا از دنیال فوتبال حالا شانس خود را در قامت مربیگری امتحام می‌کند و اکنون به عنوان کمک مربی در تیم پاس‌همدان فعالیت می‌کند

پیشکسوت شمالی فوتبال ایران در رابطه تفاوت دوران مربیگری و بازیگری گفت: در حال حاضر بعد از کنارگذاشتن فوتبال در کنار آقای احمد جمشیدیان در کادرفنی پاس همدان مشغول به کار هستم. وقت زیادی در مربیگری صرف می‌شود و الان متوجه می‌شوم که مربیان ما چه زحمتی می‌کشیدند.زمانی که بازی می‌کردیم بعد از انجام تمرین می‌توانستیم به کارهای روزمره بپردازیم و وقت خود را صرف خانواده کنیم اما الان بعد از تمرین تازه کار ما شروع می‌شود و گاهی تا نیمه های شب مشغول انجام کارهای فنی هستیم.

طهماسبی در رابطه با حضور تیمهای مازندرانی در لیگ برتر بیان کرد: استان مازندران با توجه به پتانسیلی که دارد می‌تواند حداقل دو تیم را در لیگ برتر داشته باشد.خداراشکر نساجی بعد از سالها به لیگ برتر صعود کرد تا مازندران بعد از سالها حداقل یک نماینده در لیگ داشته باشد و خوشبختانه حمایت خوبی هم از این تیم می‌شود که امیدوارم بتوانند نتایج خوبی را در ادامه‌ی لیگ کسب کنند.

طهماسبی که سابقه ی تقابل و گلزنی مقابل سرخابی‌های پایتخت را در کارنامه دارد، در مورد جدال نساجی با این دو تیم نکاتی را اشاره کرد: همه ی بازیکنان برای تقابل با این دو تیم انگیزه دارند و تلاش می‌کنند خود را در این بازیها نشان دهند چون این بازیها پخش مستقیم می شوند و افراد زیادی این بازی را تماشا می‌کنند و می‌تواند برای این بازیکنان سکوی پرتاب باشد.بازیکنان دو برابر توان خود را به کار می‌گیرند که توجه بینندگان را به خود جلب کنند.

مهاجم گلزن سابق فوتبال ایران در رابطه با سوءمدیریت در فوتبال مازندران نیز بیان کرد: ضعف مدیریت همیشه در فوتبال مازندران وجود داشته و تیمها با مشکلات عدیده ی مالی دست و پنجه نرم می کنند . البته در سالهای خیر اوضاع بهتر شده اما کافی نبوده و باید خیلی بهتر از این شود. فوتبال در این سالها در پول خلاصه شده و می بینیم که تیمهای زیادی به علت مشکلات مالی منحل شده اند که از مهمترین انها می‌توان به شموشک نوشهر اشاره کرد.

طهماسبی در رابطه با وضعیت سپیدرود که دیگر تیم شمالی لیگ است نیز گفت: متاسفانه از سپیدرود خبرهای خوبی شنیده نمی‌شد . ابتدا با دو مالک و دو مربی تیم اداره می‌شد و دیدیم که این شرایط تاثیر زیادی در عملکرد این تیم در ابتدای فصل گذاشت ونتایج بدی برای این تیم در ابتدای لیگ رقک خورد. خوشبختانه با برگشتن آقای کریمی و خرید این تیم توسط دوستان ایشان شرایط آنها چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ مدیریتی بهتر شده و امیدوارم بتوانند نتایج خوبی نیز کسب کنند.

پیشکسوت فوتبال مازندران در مورد پیش بینی‌اش از جدال این هفته نساجی و پرسپولیس گفت: تیم مورد علاقه ی من بعد از استقلال نساجی است و خود را یک نساجی‌چی می‌دانم و همیشه آرزو داشتم نساجی به لیگ برتر راه پیدا کند. به همین خاطر امیدوارم در مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی نشان دهند و پرسپولیس را شکست دهند.

طهماسبی در رابطه با جایگاه نساجی در انتهای فصل نیز گفت: نباید انتظار کار بزرگی در سال اول حضورشان داشته باشیم  . امیدوارم جایگاه خود را در لیگ تثبیت کند و در بتواند سهمیه مازندران در سطح اول فوتبال کشور حفظ کند و در سالهای آینده بتواند به سهمیه آسیا نیز برسد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز