خبرگزاری کار ایران

شفر: دوباره بلند می‌شویم / در بازی برگشت تیم جدیدی را می‌بینید

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۷۵۹

سرمربی استقلال تهران در نشست خبری پس از دیدار برابر السد قطر شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در نشست خبری پس از دیدار برابر السد قطر اظهار داشت: ما در نیمه دوم کیفیتی که در نظر داشتیم را نداشتیم. میتوانم بگویم هر چهار گل اگر تمرکز بیشتری روی آن بود به ثمر نمی رسید. اگر تمرکز بیشتری در زمین بازی بود شاید هیچکدام از این گل ها به ثمر نمی‌رسید. یازده نفر اول را پس از گرم کردن مجبور شدیم در آن تغییر ایجاد کنیم.

او ادامه داد: در حالت عادی باید کریمی بازی میکرد اما او گفت که نمی‌تواند امروز بازی کند و ترکیب را تغییر دادیم. به همین دلیل تاکتیک ها هم عوض شد و در 20 ، 30 دقیقه آخر بازی اشتباهات زیادی انجام دادیم و عصبانی شدیم که من این را متوجه نمیشوم.

شفر بیان داشت: در گذشته اتفافاتی که برای تیم ما رخ داد خیلی مطلوب نبود. نمیخواستم قبل از بازی بازیکنان با حالت عصبانیت وارد زمین شوند و اعتماد به نفس کامل داشته باشند. الان نمیخواهم درباره آن صحبت کنم. باید در تیم این را مشخص کنیم و در مورد آن با باشگاه صحبت کنیم. همه میدانند که السد تیم خوب و کاملی است و این نتیجه دلخواه ما نیست.

سرمربی استقلال اظهار داشت: خط خافبک تیم السد با بازیکنانی مانند ژاوی گابی و بازیکن کره ای در سطح بالایی بود. الان میتوانم بگویم به بازیکنان یکی یا دو روز استراحت میدهم، زمانی که ما شکست می خوریم و می‌شکنیم مهم نیست و باید دوباره بلند شویم. در داخل گروه و تیم خودمان مسائلی که خوب نیست را تغییر میدهم. دوباره برمیگردیم و دوباره میگویم زمانی که زمین میخورید مشکلی نیست و مشکل این است که دوباره بلند نشوید که میگویم میتوانم بهتر شویم و برگردیم.

شفر در واکنش به این سوال که با شکست سه بر یک شاگردانش مقابل السد طرفداران به آنها بی غیرت گفته بودند، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که ما داشتیم اردوی پیش فصل بود اما زمانی که با السد بازی داریم باید روی این بازی تمرکز داشته باشیم. درباره طرفداران هم باید از آنها عذرخواهی کنم و شاید بعضی از آنها از راه های دور نزدیک آمده اند و برای تماشای بازی حتی یک شب حوالی ورزشگاه اقامت داشتند؛ به هر حال خیلی خوب نیست که خیلی شدید یک سری تغییرات انجام بدهیم.

شفر درباره تعویض مارکوس نیومایر و ورود دانشگر به ترکیب استقلال اظهار داشت: مشکل نیومایر خطایی بود که نزدیک نیمکت ما درد گرفت و قبل هم گفته بودم که او صد در صد آماده نیست. در بین دو نیمه گفت که باید تعویض شود. روزبه چشمی هم در پست او خوب بازی کرد و فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. یکی از دلایل این بود که توپ خیلی سریع روی دروازه ما برمی‌گشت و در نیمه اول هم یک سری مسائلی داشتیم و تغییر پست ما خیلی خوب نبود مثلا ژاوی در برخی صحنه ها عقب میرفت و راحت بازی می‌کرد. پشت خط مهاجم سازماندهی ما خیلی خوبی نداشتیم و ضربه خوردیم. ولی دوباره این را بگویم که در بازی بعدی تیمی جدیدی با قدرت بیشتری می‌بینید و من باید خیلی چیزها را پیرامون تیم کم کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز