خبرگزاری کار ایران

دکتر فریبا محمدیان گفت:

سازه های ورزشی کشور فقط برای مردان نیست

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۵۵۱

معاون ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: مدیریت سازه های ورزشی کشور باید به گونه ای باشد که زنان و مردان بتوانند به صورت مساوی از این زیرساخت استفاده کنند.

برنامه "ورزش بدون ویرایش" با موضوع بررسی ورزش در هفته دولت، با حضور دکتر فریبا محمدیان (معاون ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان) از شبکه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.

در این برنامه دکتر فریبا محمدیان با اشاره به فعالیت های ورزش محور وزارت ورزش و جوانان، گفت: وزارت ورزش و جوانان علاوه بر توجه به توانمندسازی ورزش های حرفه ای و همگانی در تلاش است تا نیازهای روز مردم را در این حوزه برطرف کند.

وی با اشاره به موفقیت بانوی ایرانی در مسابقات قهرمانی ووشو آسیا، اظهار داشت: دختر 19 ساله ایرانی با تکیه بر اراده و تلاش خود و برنامه ریزی های مطلوب فدراسیون ووشو کشور توانسته مدال نقره آسیا را برای بانوان ایران به دست آورد.

معاون ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان افزود: شایسته است که موفقیت های بانوان در حوزه های مختلف ورزشی مورد توجه رسانه های مختلف قرار گرفته و به بهترین شکل ممکن به مردم اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به فعالیت ستاد فجر چهلم زیر نظر وزارت ورزش و جوانان، تصریح کرد: ستاد فجر چهلم با هدف به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام در بخش سخت افزاری مشغول به فعالیت است. بر اساس این طرح در انتهای فجر چهلم، 40 پروژه بزرگ ورزشی در سطح کشور به مرحله اجرا خواهند رسید.

دکتر فریبا محمدیان با اشاره به زیرساخت های ورزشی کشور، عنوان کرد: تمامی سازه های ورزشی کشور به طور مساوی باید در اختیار زنان و مردان قرار بگیرد.

وی افزود: مدیریت سازه های ورزشی کشور باید به گونه ای باشد که زنان و مردان بتوانند به صورت مساوی از این زیرساخت استفاده کنند.

معاون ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: در حال حاضر وزارت بهداشت در تلاش است تا انتهای سال 97 تمامی سازه های ناتمام ورزشی را از نظر ساخت به پایان برساند.

وی افزود: پروژه های نیمه کاره ای که تا به امروز بیش از 60 درصد پیشرفت داشته اند، برای تکمیل و افتتاح تا انتهای سال 97 در اولویت وزارت ورزش و جوانان قرار می گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز