خبرگزاری کار ایران

۱۰۰ درصد نه با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم تا برنده شویم

کریمی: بهترین طرفداران آسیا را داریم / رفته رفته به شرایط آرمانی می‌رسم

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۹۲۵

هافبک استقلال تهران اعلام کرد بازیکنان این تیم با دو برابر توانشان مقابل السد قطر قرار می‌‌گیرند تا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسند.

به گزارش ایلنا، علی کریمی در نشست خبری پیش از دیدار براب السد قطر گفت: سلام می کنم به اصحاب رسانه و خوشحالم که اینجا حضور دارم. فردا بازی سختی مقابل السد داریم و سال گذشته زحمت کشیده شده تا به این مرحله برسیم. این فرصت خیلی خوبی است و باید از آن استفاده کنیم.

او ادامه داد: کادرفنی ما السد قظر را خیلی خوب آنالیز کرده‌اند و باید همه تلاشمان را انجام بدهیم تا به نیمه نهایی برسیم. 100 درصد نه با 200 درصد توان بازی می‌کنیم تا برنده شویم.

هافبک استقلال اظهار داشت: السد را انالیز کردیم بازیکنان جدید گرفته و هافبک‌های قوی دارد حضور ژاوی و گابی می‌تواند تاثیرگذار باشد. باید راه های نفوذ آنها را ببندیم و امیدواریم طرفداران ما با حضور پرشورشان جو خاصی به بازی بدهند چرا که بهترین طرفداران آسیا را داریم.

کریمی درباره بازی مقابل السد بیان داشت: با توجه به اینکه من در ماه گذشته مصدومیت داشتم، روزهایی که به تیم اضافه شدم، بدنسازی را از دست دادم و از هفته اول بازی می‌کنم و رفته رفته به شرایط آرمانی می‌رسم. حالا شرایط خوبی دارم و امیدوارم فردا بتوانم موفق باشم. 

هافبک میانی آبی‌ها درباره نتیجه دیدار برابر فولاد و پارس جنوبی جم گفت: دو هفته گذشته ما از دو بازی مان یک امتیاز گرفتیم نتوانستیم برنده باشیم، طبیعی بود، همانطور که ما بازی خوبی ارائه کردیم فقط نتوانتستیم گلزنی کنیم و السد با رئال مادرید قابل مقایسه نیست. آنها یکی از تیم‌ها خوب آسیا هستند و تمام توانمان را روی این می گذاریم که آنها را شکست بدهیم. نگرانی طرفداران طبیعی است و امیدوارم در هفته‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

کریمی درباره اینکه جانشین امید ابراهیمی شده است، گفت: امید ابراهیمی یکی از بازیکن های خوب کشور ما است. برای استقلال نیز در سال های گذشته زحمت کشید و موثر بود. من نیز امسال اضافه شدم و با توجه به مصدومیتی که داشتم تلاش کردم تا به تیم کمک کنم و در آینده نیز تلاش دو چندانی می کنم تا به تیم کمک کنم. ما به وجود و حضور هواداران نیاز داریم و خیلی امیدواریم تا به تیم کمک کنند و ما را حمایت کنند. با توجه به برخی مشکلات در سال های گذشته مانند لیزر، امیدوارم فردا این اتفاقات رخ ندهد زیرا ما در مراحل بعدی به هواداران نیاز داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز