خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

هروی: سجاد از همه رقبایش یک سر و گردن بالاتر بود؛ او حقش را گرفت/ پیش بینی ما کسب 3 طلای دیگر است

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۵۵۴

سرمربی تیم ملی کاراته ایران درباره عملکرد سجاد گنج زاده صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، هفتمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی پیگیری می‌شود که سجاد گنج زاده اولین نماینده تیم ملی مردان کارته با شکست حریفان خود به مدال طلای بازی‌های آسیایی دست یافت. شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته درباره قهرمانی سجاد گنج زاده، گفت: کسب مدال طلای گنج زاده را به همه خانواده کاراته تبریک می گویم. سجاد از لحاظ فنی یک سر و گردن از همه کاراته کاهایی که اینجا بودن بالاتر بود. از قبل هم گفته بودیم که پیش بینی ما برای سجاد و دیگر سه وزن مدال طلاست.

وی در ادامه عنوان کرد: سجاد توانست حقش را بگیرد و ناحقی که چهار سال پیش باعث حذفش از بازی‌های آسیایی شد را جبران کند. ممارست، تلاش و پشتکار باعث شد که گنج زاده امروز مدال طلا را کسب کند.

سرمربی تیم ملی کاراته عنوان کرد: روی کاغذ تیم کاراته چهار مدال طلا را می‌گیرد باید دید در میدان مسابقه چه نتیجه ای به دست می آید. هر چند دیدیم خانم عباسعلی حقش مدال طلا بود اما به مدال برنز رسید. کاراته یک رشته رکوردی نیست و هر اتفاقی ممکن است در آن بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز