خبرگزاری کار ایران

اظهارنظر جالب کلوپ: هر جا مربی باشم تک تک بازیکنان لیورپول را می‌خرم!

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۴۳۲

سرمربی لیورپول به بالاترین سطح رضایت از بازیکنان خود رسیده است و این را می‌توان از جملاتی که در تمجید آنها به کار می‌برد متوجه شد.

به گزارش ایلنا، یورگن کلوپ از احتمال بروز تغییرات دیرهنگام در لیورپول خبر داد. قرمزها مشغله زیادی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشتند که پنج‌شنبه به پایان می‌رسد، فابینیو، آلیسون و ژردان شکیری به همراه نبی کیتا راهی آنفیلد شده‌اند، پول زیادی برای بهترشدن نایب قهرمان فصل قبل اروپا هزینه شده ضمن اینکه امید می‌رود رقابت لیگ برتر در این فصل سخت‌تر و نزدیک‌تر باشد.

کلوپ بعد از پیروزی 5 بر صفر برابر ناپولی در دیدار دوستانه گفت: «اگر هر یک از بازیکنان تیم من در بازار فروش باشند، اگر هر جای دیگری بودم همه را می‌خریدم، چون بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند و توانایی ارائه یک فوتبال زیبا را دارند. در حال حاضر این تیم بازیکنان زیادی دارد اما این به معنی آن نیست که ما آنها را مجانی یا چیزی مثل آن به کسی می‌دهیم. لیورپول آنقدر قوی هست که این بازیکنان را حفظ کند و بعد به آن رسیدگی می‌کنیم. ما اینجا نیستیم که تیم‌های دیگر را تقویت کنیم، کار ما این نیست.»

مربی آلمانی احتمالا در روز آخر فصل نقل و انتقالات خیلی سرش شلوغ باشد: «من نمی‌توانم این هیجان روز آخر شما را بکشم! مردم پای تلویزیون می‌نشینند و پیگیری می‌کنند که چه کسی فروخته و چه کسی خریده شد. من تماشا نمی‌کنم چون مشغول کار هستم.»

حتی اگر بازیکنی به تیم لیورپول اضافه نشود، کلوپ باور دارد که قویترین تیم لیورپول از زمان آمدنش به این باشگاه از اکتبر 2015 را در اختیار دارد: «هر چقدر هم که تیم قوی باشد فصل عملکرد ما را نشان می‌دهد نه نقل و انتقالات یا پولی که شما پرداخته‌اید یا اینکه تیم چقدر می‌ارزد. تنها فوتبال مهم است و این کاری است که باید انجام دهیم. ما باید هفته به هفته خوب بازی کنیم و البته روزهای سختی در پیش داریم.»

او به طور خاص از عملکرد آلیسون بکر دروازه‌بان برزیلی تیمش تعریف کرد که 90 دقیقه بازی کرد و دروازه‌اش را بسته نگه داشت. جیمز میلنر، جورجینیو واینالدوم، محمد صلاح، دانیل استوریج و آلبرتو مورنو گل‌های لیورپول را در این بازی زدند: «او فوتبالیست خیلی خوبی است شاید در بهترین سطحی که یک دروازه‌بان می‌تواند باشد. در بازی اول آن هم در چنین شرایطی که همه می‌دانند با این همه چیزهایی که درباره گرانترین دروازه‌بان تاریخ نوشته شده، چه فشاری وارد می‌شود، واقعا عالی بود. ناپولی قطعا بهترین تیمی بود که تا به حال برابرش قرار گرفتیم، آنها تقریبا با تیم کامل آمده بودند و می‌توان نگاه متفاوتی به این بازی داشت. آلیسون اگرچه برای اینکه به بازی ما عادت کند به زمان نیاز دارد اما در لحظات حساس خیلی خوب بود و من واقعا راضی‌ام.»

کلوپ همچنین گفت جیمز میلنر که بعد از برخورد هوایی با ماریو روی مجبور به ترک زمین شده، سرش 15 بخیه خورده و مصدومیت این بازیکن 32 ساله بخش منفی این بازی بوده.

لیورپول نخستین بازی خود در لیگ برتر را یکشنبه آینده مقابل وستهم در ورزشگاه آنفیلد انجام می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز