خبرگزاری کار ایران

مسئولان استقلال خوزستان رقم بالایی را از پی اس وی درخواست کرده اند

دلفی: از اینکه با جهانبخش مقایسه می شوم خوشحالم/ به کره و میانمار هم ببازیم باید عربستان را شکست دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۶۳۶

یونس دلفی درباره‌اخرین وضعیتش پیش از اعزام تیم ملی امید به چین صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال امید کشورمان امروز ایران را به مقصد چین ترک می کند تا بعد از انجام بازی تدارکاتی با همتایان خود در این کشور راهی اندونزی شوند و خود را برای حضور در هجدهمین دوره بازی های آسیایی آماده کنند. در بین بازیکنان تیم ملی یونس دلفی یکی از بازیکنانی است که با شماره هفت می تواند ستاره باشد و بدرخشد. او فصل قبل در لباس استقلال خوزستان 7 گل زد و آنها را یک تنه در لیگ برتر نگه داشت.

دلفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره آخرین وضعیت انتقالش به پی اس وی آیندهوون گفت: خدا را شکر مذاکرات ما بسیار خوب و جدی پیش رفته است و مسئولان دو باشگاه در حال مذاکره بایکدیگر هستند. متاسفانه مسئولان باشگاه استقلال خوزستان درخواست مالی زیادی دارند و همین مساله ماجرا را طولانی کرده است. اگر تا قبل از بازی های آسیایی اتفاقی رخ ندهد بعد از پایان رقابت ها جدی تر مذاکرات را پیش می بریم و ان شالله کار را تمام می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که راه علیرضا جهانبخش را ادامه می دهد و به فوتبال هلند می رود بیان داشت: من آرزوهای بزرگی در سرم دارم و در همین راه قدم برخواهم داشت. آقای جهانبخش الگوی فوتبالیستهای جوان ایرانی هستند و خوشحالم که با ایشان مقایسه می شوم. می خواهم عملکردی بهتر از او در هلند داشته باشم و بتوانم به باشگاه های بزرگتر انتقال پیدا کنم. حالا باید ببینیم خدا چه می خواهد و چه اتفاقی رخ می دهد.

ستاره تیم ملی امید درباره گروهی که در آن قرار گرفته ایم تصریح کرد: گروه بسیار سخت و دشواری است و باید بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. ما با تیم زیر 21 ساله ها به این مسابقات می رویم تا بتوانیم برای بازی های مقدماتی المپیک آماده تر باشیم. هر سه تیم گروه ما تیمهای خوب و با کیفیتی هستند اما ما هم در این مدت زیر نظر کادر فنی بهترین تمرین ها را انجام داده ایم.

وی درباره بازی با عربستان که می تواند حیاتی و حیثیتی هم باشد گفت: باور کنید ما هم از همان اول به این مسابقه جور دیگری نگاه کرده ایم. اگر شده دو بازی دیگر را هم ببازیم باید عربستان را شکست دهیم و مردم ایران مطئن باشند از هیچ تلاشی مضایغه نخواهیم کرد.

دلفی در پایان درباره رفاقتش با مهدی قائدی و همچنین گل زیبایی که این بزایکن به عراق زد اذعان داشت: مهدی بازیکن و دوست فوق العادده ای است. ما با هم در یک اتاق هستیم و رابطه مان هم به شدت صمیمی است. او گل فوق العاده ای به عراق زد و نشان داد جنوبی ها چقدر باتکنیک و باکیفیت هستند. ان شالله در کنار هم برای ایران در بازی های آسیایی بهترین بازی ها را به نمایش می گذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز