خبرگزاری کار ایران

اولین چالش جدی نمازی با ذوب آهن در برابر وینفرد شفر

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۷۳۹

سرمربی جوان و جدید ذوبی‌ها کار سختی در هفته دوم با تیمش خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن که موفق شد با هدایت امید نمازی دیدار هفته نخست برابر نساجی را در قائمشهر با پیروزی یک بر صفر به پایان برساند، در دومین بازی خود مصاف دشوار و حساسی با استقلال تهران خواهد داشت.

این بازی یکی از حساس‌ترین دیدارهای ذوب آهن در فصل هجدهم است و نمازی به نوعی با یکی از چالش‌های جدی فصل اول مربیگری خود در لیگ برتر روبرو شده است.

استقلال یکی از حریفان مستقیم ذوب آهن در فصل گذشته بود که با عبور از این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک چهارم رسید و در لیگ برتر هم رقابت شانه‌ به شانه‌ای تا هفته آخر برای نایب قهرمانی داشتند که تیم اصفهانی با هدایت قلعه‌نویی پیروز این نبرد شد.

ذوبی‌ها اگر بخواهند فصل موفقی در لیگ هجدهم داشته باشند، احتیاج زیادی به نتایج دیدارهای حساس با سرخابی‌ها خصوصا در خانه دارند و اگر بتوانند با دست پر از زمین خارج شوند تا حد زیادی به سمت موفقیت گام برداشته‌اند.

نمازی در هفته نخست برد ارزشمندی برابر نساجی در قائمشهر کسب کرد ولی این دیدار با یک تیم تازه لیگ برتری شده و البته یک مربی جوان برگزار شد و شرایط آن بازی با دیدار هفته دوم این تیم به کلی متفاوت است. چرا که هم استقلال تیمی است که نامش به تنهایی کار را برای حریفان سخت می‌کند و هم یک مربی کارکشته مثل شفر روی نیمکت خود دارد که چالشی بزرگ و مهم در ابتدای کار نمازی با ذوب آهن برایش رقم زده است.

ذوبی‌ها فصل گذشته با هدایت قلعه‌نویی 2 بار در اصفهان به مصاف استقلال رفتند و هر دو دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشتند و نتایج موفق فصل گذشته این تیم انتظارات را بالا برده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز