خبرگزاری کار ایران

کارهای راموس ظالمانه و بی‌رحمانه بود

کلوپ: یکی از اهدافم در زندگی این است که مورینیو را بخندانم

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۸۳

یورگن کلوپ، مربی لیورپول گفته نمایش سرخیو راموس در فینال لیگ قهرمانان بی‌رحمانه و ظالمانه بود.

به گزارش ایلنا، راموس باعث مصدومیت محمد صلاح شد و سپس ضربه‌ای به سر لوریس کاریوس وارد کرد که پس از آن ضربه، کاریوس دو اشتباه بزرگ مرتکب شد که به دو گل رئال انجامید.

کلوپ می‌گوید کاپیتان مادرید عمدا به صلاح و کاریوس ضربه زده است. از او درباره ماجرای راموس و صلاح سوال شد و او گفت: «دوباره این ماجرا مطرح شد؟ البته که آن را دوباره نگاه کرده‌ام. یک نفر بلافاصله بعد از بازی تصاویر را به من نشان داد. اگر آنها را دوباره نگاه کنید و طرفدار رئال مادرید نباشید، می‌بینید که کار او بی‌رحمانه و ظالمانه بوده است. شما نمی‌گویید: عجب برخورد خوبی!

صلاح تلاش می‌کرد که توپ را نگه دارد و به بازی سرعت بدهد. چیزی که دیدم این بود که داور بازی، پس از آن دیدارهای مهمی را در جام جهانی سوت زد و هیچ‌کس به این موضوع فکر نکرد که او چه کرده است. به نظرم در چنین شرایطی او باید تصمیمات بهتری می‌گرفت. اگر کمک‌داور ویدئویی آمده است، پس باید به صحنه دوباره نگاه کنید و بگویید: این دیگر چه کاری بود؟ این کار بی‌رحمانه‌ای بود. اگر خطا تکرار شود شاید صلاح این بار مصدوم نشود. او این‌دفعه بد اقبال بود اما این تجربه‌ای است که نباید تکرار شود.

نمی‌دانم که آیا این اتفاق دوباره روی خواهد داد یا نه؛ اینکه بروید و با آرنج به سر دروازه‌بان حریف ضربه بزنید، یا گلزن حریف را مانند کشتی‌گیرها به زمین بکوبید و سپس بازی را هم ببرید. اما در این بازی که این اتفاقات افتاد.»

راموس پس از بازی گفت که در مصدومیت صلاح بی‌تقصیر بوده است. او همچنین گفت که صلاح با تزریق یک مسکن می‌توانسته به بازی ادامه دهد. کلوپ می‌گوید: «راموس حرف‌های زیادی می‌زند که از آنها خوشم نمی‌آید. به‌عنوان یک فرد، واکنش‌های او را دوست نداشتم. انگار او می‌گفت: حالا هر چی، آنها مگر چه می‌خواهند؟ اینکه طبیعی است. نه، این طبیعی نیست.»

کلوپ همچنین به صحبت‌های ژوزه مورینیو پرداخته است. مورینیو گفته که کلوپ پس از خرید چهار بازیکن به قیمت 175 میلیون پوند در تابستان، باید حتما فاتح لیگ شود اما کلوپ می‌گوید: «یکی از بزرگترین اهداف من در زندگی این است که کاری کنم که ژوزه لبخند بزند. این اتفاقی است که زیاد نمی‌افتد. من حتی فکر نمی‌کنم که او با این حرف‌ها دست به بازی روانی زده باشد. به نظرم این طبیعی است. اگر کسی درباره منچستریونایتد از من سوال نپرسد، من هرگز درباره این باشگاه حرف نخواهم زد.

من مشکلی با حرف‌های ژوزه ندارم. او در حرف زدن آزاد است و می‌تواند هر حرفی که می‌خواهد بزند. اگر او از انتقالات ما راضی باشد که چه بهتر اما ما می‌دانیم که خرید بازیکن لزوما به معنای کسب قهرمانی نیست.»

از او سوال شد که آیا باید در این فصل فاتح لیگ برتر شود و او گفت: «من که چنین فکری نمی‌کنم. آیا در صورت عدم قهرمانی اخراج می‌شوم؟ بستگی به فوتبالی دارد که بازی می‌کنیم.»

آلیسون، گران‌ترین دروازه‌بان دنیا، احتمالا آخرین خرید کلوپ در تابستان خواهد بود و او حالا در هفته‌های آینده به دنبال فروش بازیکنانش خواهد بود. لیورپول با بشیکتاش بر سر انتقال سیمون مینیوله مذاکره کرده است اما باشگاه‌های دیگر هم به خرید این ملی‌پوش بلژیکی علاقه نشان داده‌اند.

این دروازه‌بان 28 ساله که از قراردادش با لیورپول سه سال باقی مانده است، جایگاهش را به‌عنوان دروازه‌بان اصلی لیورپول از دست داده و حضور آلیسون 65 میلیون پوندی هم به ابهامات درباره آینده او افزوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز