خبرگزاری کار ایران

بررسی نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر:

کار سخت ذوب‌آهن در لیگ هجدهم با تیمی مرموز

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۷۶۱

ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات درگیر تغییرات زیادی بود و با کادرفنی جدید خود کار سختی در لیگ هجدهم پیش رو خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن فصل هفدهم را با عملکردی موفق به پایان برد و توانست نایب قهرمان لیگ برتر شده و در لیگ قهرمانان آسیا هم تا مرحله یک هشتم نهایی بالا بیاید و همین موضوع کار سختی برای این تیم در فصل هجدهم رقم خواهد زد.

ذوب‌آهن در پایان فصل با تغییراتی در جمع نفرات خود و کادرفنی داشت که همین موضوع می‌تواند در فصل جدید مثل یک شمشیر دو لبه برای این تیم عمل کند.

اولین گام ذوب‌آهن بعد از جدایی قلعه‌نویی، انتخاب سرمربی جدید بود که امید نمازی برای این کار انتخاب شد. نمازی از مربیان تحصیلکرده فوتبال است و تجربیات خوبی در موقعیت‌های مختلف داشته ولی هدایت یک تیم لیگ برتری و کار در چنین فشاری را تا کنون تجربه نکرده و این اولین چالش جدی او در این سطح خواهد بود که همین موضوع تردیدهایی در عملکرد تیم در فصل جدید ایجاد کرده است.

ذوب آهن البته ید طولایی در  اعتماد به مربیان جوان دارد و یحیی گل‌محمدی و در مقطعی مجتبی حسینی جوان و کم تجربه روی نیمکت سرمربیگری این تیم نشسته و البته پاسخ اعتماد مدیران باشگاه را هم دادند و حالا نمازی در این آزمون موقعیت سربلند کردن مدیران باشگاه و البته شروع موفق کار خودش را رقم بزند.

ذوبی‌ها علاوه بر خداحافظی کاپیتان رجب‌زاده، با خروج خالد شفیعی، بختیار رحمانی، کی‌روش استنلی، اکبر ایمانی و جورج ولسیانی مواجه شد که نفرات کلیدی تیم در فصل گذشته بودند.

هادی محمدی با پشت‌سر گذاشتن خدمت سربازی خود به ذوب آهن برگشت و  رضا حبیب زاده، زبیر نیک نفس، گابریل هرناندز، مجتبی حقدوست، مجتبی مقتدایی، محسن مسلمان، مسعود ابراهیم زاده و مسعود حسن زاده هم جذب تیم شدند. شاه ماهی نقل و انتقالات ذوب آهن بدون شکل محسن مسلمان،‌ آقای پاس گل فصل گذشته تیم است که مشتریان پروپا قرصی مثل سپاهان و تراکتورسازی هم داشت و کمک زیادی می‌تواند به سبز پوشان اصفهانی کند.

در حال حاضر پیشنهاداتی برای مرتضی تبریزی و رشید مظاهری وجود دارد که کار باشگاه را برای حفظشان سخت کرده است و ماندن و رفتن این دو نفر تاثیر زیادی در عملکرد ذوبی‌ها در فصل جدید دارد.

ذوبی‌ها فصل سخت و پرچالشی در پیش دارند و موفقیت فصل گذشته تیم، انتظارات را بالا برده است و باید دید می‌توانند عملکرد موفق فصل گذشته را تکرار کنند یا یک فصل ناموفق را پشت‌سر خواهند گذاشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز