خبرگزاری کار ایران

پیروزی بی دردسر سرخپوشان در دردبی ۸۷:

رکوردهایی که با انصراف استقلال برای پرسپولیس ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۴۴۷

انصراف استقلال از سوپر جام و اعلام پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس تغییراتی در آمارهای تقابل دو تیم ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با انصراف استقلال از سوپرجام فوتبال ایران و تقابل با پرسپولیس، سازمان لیگ رسماً اعلام کرد که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود سرخپوشان لحاظ خواهد شد و بدین ترتیب دربی 87 را پرسپولیس بدون انجام بازی به پیروزی رسیده است.

بدین ترتیب پرسپولیس هم یک پیروزی در دربی به کارنامه‌اش اضافه کرد و هم عنوان قهرمانی سورپرجام به این تیم تعلق گرفت.

این دومین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در سوپرجام بود و نخستین تیمی لقب گرفت که توانسته در این رقابت‌ها بیش از یک قهرمانی بدست بیاورد.

برانکو در زمان حضورش در پرسپولیس پیش از این 3 جام که 2 قهرمانی لیگ در آن بود به دست آورد و این چهارمین قهرمانی سرخپوشان در زمان حضور سرمربی کروات روی نیمکت است.

پرسپولیس پیروزی شماره 22 خود در دربی را کسب کرد و مقتدرانه ترین برد تیم در دربی بعد از 21 سال بدون انجام بازی به دست آمد. آخرین پیروزی سرخپوشان با اختلاف 3 گل در دربی مربوط به سال 76 است که این تیم با گل‌های ادموند بزیک، مهدی مهدوی‌کیا و بهنام طاهر زاده به برتری رسید که بازی خداحافظی فرشاد پیوس از میادین بود.

برانکو چهارمین پیروزی خود در دربی را جشن گرفت و دومین شکست شفر در 3 دربی به ثبت رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز