خبرگزاری کار ایران

خشم مدیرعامل فجرسپاسی از رفتار رضایی: باید برای این فوتبال فاتحه فرستاد!

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۹۱۴

مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز از رفتار وحید رضایی گله مند است و می‌گوید آنها هر چه زودتر سرمربی جدیدشان را انتخاب می‌کنند.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل فجر سپاسی گفت: وحید رضایی با وقت کشی و امروز و فردا کردن، به تیم ما لطمه زیادی زده و باید پاسخگوی افکار عمومی و هواداران باشد.

رسول فلاح تصریح کرد: ما قبل از مذاکرات رو در رو به صورت تلفنی با رضایی صحبت کرده بودیم. او هم گفت برای جدایی از ذوب آهن مشکلی ندارم. به اصفهان رفتیم و با او مذاکرات نهایی را انجام دادیم بعد اعلام کرد امید نمازی مخالف جدایی من است.

او ادامه داد: چند روز بعد رضایی گفت مشکلاتش را حل کرده و سر تمرینات ما حاضر شد.دستیارانش را معرفی کرد و تیم را تمرین داد. چند بازیکن را کنار گذاشت حالا به اصفهان رفته و می گوید نمی توانم با فجر باشم. من با سعید آذری صحبت کردم و او هم گفت رضایی را دیگر نمی خواهیم اما حالا که به بهانه گرفتن فسخ قرارداد و خداحافظی به اصفهان رفته پیغام داده دیگر نمی تواند به شیراز بیاید.

او افزود: اخلاق گرایی و صداقت باید درس اول مربیان ما باشد اما متاسفانه چنین رفتارهایی را در فوتبال مان شاهد هستیم و باید برای این فوتبال حلوا خیرات کرد و فاتحه فرستاد. او با امروز و فردا کردن و وقت کشی لطمات زیادی به فجر وارد کرده و در برابر افکار عمومی باید پاسخگو باشد.

فلاح در مورد انتخاب سرمربی گفت: این نوع رفتارها تمام برنامه های ما را به هم ریخت. باید تصمیم گیری کنیم و فرد جدیدی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم. تیم ریشه دار و قدیمی فجر نباید ملعبه دست افرادی باشد که با سناریو هایشان می‌خواهند این تیم را نابود کنند. آنها منتظر باشند تا تبعات کارهایشان را ببینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز