خبرگزاری کار ایران

کی روش و شاگردانش چه چیزهایی را از رونالدو گرفتند؟

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۵۵۰

تیم ملی ایران در برابر رونالدو نمایش فوق العاده ای داشت.

به گزارش ایلنا، شاید خیلی ها پوزخندهای کریستیانو رونالدو را در اوایل بازی با ایران ندیده باشند. خنده هایی که نشان از دست کم گرفتن او می داد. اما این ستاره بی بدیل فوتبال جهان مقابل ایران 90 دقیقه کابوس وار را پشت سر گذاشت و چیزهای زیادی را از دست داد.

*رونالدو در دو بازی قبلی موفق شده بود گل بزند و در این بازی هم می خواست این آمار فوق العاده را ادامه دهد و در سومین بازی پیاپی هم در جام جهانی گل بزند اما اینطور نشد.

*رونالدو در نظر داشت بعد از هت تریک هری کین با گلزنی در برابر ایران دوباره به صدر جدول گزلنان برگردد و اقلا برای یک دو روز هم که شده خود را به بالای جدول برساند اما در این امر ناکام بود.

*رونالدو در دو بازی قبلی تا قبل از دقیقه 5 موفق شده بود دروازه اسپانیا و مراکش را باز کند اما این بار حریف تیم ملی و مدافعان و دروازه بانش نشد و این موقعیت را از دست داد.

*رونالدو 5 پنالتی آخر خود را گل کرده بود الما بیرانوند با سیو پنالتی او این رکورد را از بین برد و اجازه نداد کریستیانو بازهم از روی نقطه پنالتی گل بزند.

کی روش و شاگردانش چه چیزهایی را از رونالدو گرفتند؟

*سی آر سون در سال 2006 اولین گل ملی خود را به ایران زده بود و حالا با 85 گل دوست داشت تا بازهم به ایران گل بزند و به رکورد 109 ل علی دایی نزدیک شود اما در امر گلزنی موفق نبود و شکست خورد. به نوعی شاگردان کی روش به علی دایی هم کمک کردند.

*رونالدو در تاریخ جام جهانی هفت گل زده است و اگر دو گل دیگر بزند می تواند به رکورد اوزه بیو برسد و بهترین گلزن پرتغال در تاریخ جام جهانی شود اما او نتوانست چنین کاری کند و در نهایت باید صبر کند تا در فرصتی دیگر به چنین موفقیتی برسد.

*ستاره رئال مادرید مقابل ایران اولین کارت خود را در این جام گرفت و حالا اگر در دو بازی آتی کارت بگیرد مسابقه بعدی را از دست می دهد و به همین دلیل باید با احتیاط بیشتری در میدان حاضر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز