خبرگزاری کار ایران

جام جهانی 2018/ پلی آفی ها به دنبال 16 تایی شدن در سارانسک

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۸۴۴

تیمهای ملی فوتبال پرو و دانمارک به مصاف هم می روند.

به گزارش ایلنا، تیمهای پرو و دانمارک از ساعت 20:30 دقیقه برگزار کننده دیدار دوم گروه C خواهند بود. مسابقه ای که مشخص می کند جدول این گروه در پایان هفته اول به چه ترتیبی خواهد بود.

هر دو تیم در 15 بازی اخیر خود شکست نخورده اند اما از طریق پلی آف به جام جهانی رسیدند و به سختی مجوز روسیه را کسب کردند. حالا قرار است در ورزشگاه موردوویای سارانسک، این دو تیم با قضاوت باکاری پاپا گاساما به مصاف هم بروند.

آخرین برد پرو در جام های جهانی به سال 1978 برمی گردد. جایی که آنها موفق شدند ایران را با نتیجه 4-1 شکست بدهند و به مرحله بعدی راه پیدا کنند اما هیچ کس فکر نمی کرد بعداز آن برد، 40 سال رنگ پیروزی را نبینند و در 6 بازی 4 باخت و دو تساوی برایشان به ارمغان بیاید. اسطوره پرویی ها کوبیاس بوده که در تاریخ این رقابت ها 10 گل زده و دو پاس گل داده و روی 63 درصد گل های این تیم ر تاریخ جام جهانی اثرگذار بوده است.

دانمارک هم تیم یکدستی را روانه میدان کرده است. آنها در سال 1998 تا یک چهارم نهایی پیش رفته اند و تمام 25 گل خود را از داخل محوطه جریمه به ثمر رسانده اند. دانمارک با درخشش فوق ستاره ای چون کریستین اریکسن به این مسابقات راه پیدا کرد. او با زدن 11 گل و دادن سه پاس گل و اثرگذاری روی 56 درصد گل ها، توانست یک تنه قرمزها را به روسیه برساند.

در سوی مقابل پرو گوئرروی کهنه کار را در خط حمله دارد که پس از کش و قوس های فراوان توانست خود را در 34 سالگی به جام جهانی برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز