خبرگزاری کار ایران

پنجعلی: باید از تصمیم برانکو تبعیت کرد/ من هم منتقدم؛ جو کنونی برای تیم ملی سَم است

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۰۸۱

مدیر تیمهای پایه پرسپولیس درباره آخرین وضتعیت این باشگاه صحبت کرد.

محمد پنجعلی در گفت و گو با ایلنا درباره وضعیت پرسپولیس و جدایی بازیکنان این تیم از جمله محسن مسلمان اظهار داشت: شرایط سختی در این روزها حاکم است و تیم هنوز از پنجره نقل و انتقالاتی محروم است. فوتبال مسلمان را قبول دارم و به نظرم یکی از مهره ای ارزشمند ما به شمار می رود. به لحاظ اخلاقی و انضباطی هم چیزی از او ندیدم. اما اینکه برانکو به این نتیجه رسیده که نبودن مسلمان به نفع تیم است، باید تبعیت کرد. هرچند شخصاً معتقدم با جریمه های متعارف می توان بازیکنان را تنبیه کرد و به مسیر بازگرداند تا اینکه بخواهیم همه چیز را سیاه و سفید ببینیم.

وی در ادامه راجع به وضعیت ضعیف خط دفاع تیم ملی و انتقادات درباره عدم دعوت از سید جلال حسین و وریا غفوری گفت: من خودم یکی از منتقدان هستم، اما الان فقط 11 روز به جام جهانی مانده و نباید این حرف‌ها مطرح شود. در این مقطع  باید به بازیکنان روحیه و اعتماد به نفس داده شود تا آنها درگیر مسائل حاشیه‌ای نشوند. متأسفانه در این برهه زمانی موجی علیه تیم ملی مشاهده می‌کنم که سَم است. ما در بازی با ترکیه مدافعانمان روی یک خط کار کردند. تیم ملی باید برابر چنین تیم‌هایی در زمین خودمان دفاع کند و فضای پشت خط دفاع را از بین ببرد.

مدیر تیمهای پایه پرسپولیس در ادامه بیان داشت: می‌توانیم در جام جهانی موفق شویم. سه امتیاز دیدار نخست مقابل مراکش خیلی مهم است و فقط هم روی امتیازات این مسابقه می‌توانیم حساب کنیم. ضمن اینکه اینطور هم نیست که تیم ملی در جام جهانی از پیش بازنده باشد. با تیم‌هایی بازی داریم که دنیا مسابقات آنها را تماشا می‌کند و بچه‌ها پُر از انگیزه هستند. فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است، اما به نظرم در بازی اول زورمان به مراکش می‌رسد.

پنجعلی در پایان درباره پست جدیدش در باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من قبلاً این تجربه را داشته ام و خیلی خوب به حساسیت ماجرا واقف هستم. اینجا پرسپولیس است و هر خطایی به نام باشگاه نوشته خواهد شد. بنابراین بدون هیچ تعارفی کارمان را انجام می دهیم. من سه سال قبل به دلیل مسائل حاشیه ای دو مربی را کنار گذاشتم و از این بابت از هیچ کس واهمه ای ندارم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز