خبرگزاری کار ایران

حاشیه های جشن قهرمانی پرسپولیس

کد خبر : ۶۲۱۰۸۲

باشگاه پرسپولیس بعد از کسب دومین قهرمانی پیاپی خود، امشب جشن قهرمانی خود را برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه پرسپولیس امروز با حضور مهمانان ویژه، پیشکسوتان، بازیکنان و اعضای کادرفنی جشن قهرمانی خود در فصل هفدهم را امشب در سالن صدا و سیما برگزار کرد.

 

*سعید راد، هنرپیشه سینمایی و پرسپولیسی جزو اولین مهمانانی بود که در این مراسم حاضر شد.

*برانکو ایوانکوویچ به همراه کادرفنی خود در سالن این مراسم حضور یافته است و مورد استقبال ویژه حاضران قرار گرفت.

*محمدرضا احمدی،که مجری اصلی این برنامه بود خاطره‌ای از فرشاد احمدزاده و‌گلایه هافبک پرسپولیس که مدعی شده بود هر زمان گزارش بازی این تیم را برعهده دارد آنها نتیجه نمی‌گیرند، گفت. احمدی اعلام کرد با این شرایط بازی برگشت پرسپولیس مقابل الجزیره را گزارش نخواهد کرد و دیدار استقلال و ذوب به او سپرده شده است.

*کلیپی در این مراسم به نمایش گذاشته شد که در آن پیشکسوتان در خصوص قهرمانی تیم به صحبت پرداختند.

*حسن ریوندی، طنزپرداز مهمان دیگری بود که روی صحنه رفت و برنامه خود را اجرا کرد که شوخی‌های ریوندی با علی پروین مورد استقبال حاضران قرار گرفته است.

*محسن ربیع‌خواه، هافبک مصدوم سرخپوشان به طور ویژه از سوی حاضران مورد تشویق قرار گرفت و از تلاش این بازیکن توسط باشگاه قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز