خبرگزاری کار ایران

این یکی از بهترین بازی‌های استقلال بود

شفر: امیدوارم ابراهیمی و شجاعیان به بازی برگشت برسند

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۶۲۲

سرمربی استقلال از عملکرد شاگردانش در دیدر با ذوب آهن ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر، سرمربی استقلال که تیمش با پنالتی دقایق پایانی، بازی رفت را به ذوب آهن باخت به نشست خبری آمد و درباره این دیدار صحبت کرد:

 

هر دو نیمه موقعیت‌های زیادی داشتیم

 فکر می‌کنم این یکی از بهترین بازی‌هایی بود که ما انجام دادیم. ما در هر دو نیمه موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما تبدیل به گل نشدند. فوتبال همین است و در آخر یک پنالتی برای حریف گرفته و تبدیل به گل شد. ما چند بازیکن مصدوم داریم. یک خطا بد هم روی داریوش شجاعیان و همین‌طور امید ابراهیمی انجام شد و امیدوارم آنها برای بازی برگشت آماده شوند.

 

بازیکنانم بیش از توان‌شان تلاش کردند

تمامی بازیکنانم اندازه بیش از صددرصد توان‌شان در این بازی تلاش کردند. امیدوارم مدیرعامل باشگاه این صحنه‌ها را دیده باشد که همه اعضا برای تیم جنگیدند و امیدوارم او منظور من را فهمیده باشد. وقتی شما چنین تیمی دارید باید برای آن همه کار کنید.

 

تیام برای این بازی آماده نبود

تیام صددرصد آماده نبود. ما امروز جلسه‌ای در مورد این بازیکن داشتیم و در نهایت تصمیم گرفتیم تا او بازی نکند. ما در آلمان ضرب‌المثلی داریم که می‌گوییم ما شاید بازی را باخته باشیم، اما جنگ را نباخته‌ایم. از همه تماشاگران‌مان هم که امروز به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم. حدود 30 سال پیش زمانی که مقابل لیورپول بازی داشتیم این شرایط را دیدم، اما می‌توانم الان بگویم این هواداران برای استقلال یک هویت هستند.

 

داورهای ما عملکرد بهتری نسبت به این داور دارند

می‌خواهم یک صحبت هم راجع به فینال جام حذفی داشته باشم. سرمربی خونه‌به‌خونه (اسکوچیچ) پس از آن مسابقه در مورد داور حرف زد. من عملکردی که امروز دیدم با آن دیدار مقایسه می‌کنم و می‌بینم که داورهای ما خیلی بهتر هستند.شاید اگر داور پنالتی را نمی‌گرفت، این اتفاق نمی‌افتاد. ضمن اینکه قبل از آن پنالتی ما سه الی چهار موقعیت خوب گلزنی داشتیم.

 

شاید شجاعیان به جراحی نیاز داشته باشد

شجاعیان نیمه اول روی زمین افتاد و مصدوم شد و شاید نیاز به جراحی داشته باشد. ما از امروز آماده بازی برگشت می‌شویم تا این نتیجه را تغییر دهیم و امیدوارم هواداران‌مان ورزشگاه را پر کنند.من نمی‌توانم در مورد تیم ذوب‌‌آهن صحبت کنم، اما ما داریوش شجاعیان، بازیکن بسیار خوب‌مان را در نیمه اول از دست دادیم و مجبور شدیم بدون او بازی کنیم. بعد هم یک پنالتی به حریف دادیم. ضمن اینکه شانس‌های خوبی هم در دقایق آخر وریا غفوری و دیگر بازیکنان ما داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز