خبرگزاری کار ایران

خوشحالی اسطوره پرسپولیس از قهرمانی استقلال (عکس)

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۸۱۸

قهرمانی استقلال در جام حذفی بیش از همه یکی از پرسپولیسی‌ها را خوشحال کرد.

به گزارش ایلنا، استقلال با پیروزی نزدیک برابر خونه به خونه بابل توانست برای هفتمین بار به عنوان قهرمانی در جام حذفی دست یابد و فصل را با جام به پایان رساند.

آبی‌پوشان که 5 فصل اخیر را در حسرت جام سپری کرده بودند، اینبار توانستند روی گل مهاجم سنگالی خود به پیروزی ارزشمندی برابر حریف دسته اولی دست یابند و عنوان قهرمانی این جام را به خود اختصاص دادند.

در این بین اما یکی از خوشحال‌ترین پرسپولیسی‌ها را می‌توان علی دایی نامید؛ سرمربی سایپا با توجه به قهرمانی استقلال در جام حذفی، سهمیه چهارم ایران در لیگ قهرمانان فصل آینده را از آن خود می‌بیند تا به همراه تیمش در آسیا حضور یابد.

سایپا در فصل هفدهم لیگ برتر جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده بود و در صورتی که خونه به خونه با توجه به اتفاقات احتمالی فوتبالی به عنوان قهرمانی دست می‌یافت، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را از دست می‌داد اما اکنون پرسپولیس و استقلال به عنوان قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی دو سهمیه اصلی ایران را به خود اختصاص داده‌اند و ذوب آهن نیز به همراه سایپا در کنار سرخابی‌ها به رقابت‌های آسیایی راه یافتند. 

خوشحالی اسطوره پرسپولیس از قهرمانی استقلال (عکس)

شاگردان علی دایی فصل آینده را باید از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آغاز کنند و با برتری مقابل حریف خود به مرحله گروهی خواهند رسید. 

نکته جالب توجه اینکه علی دایی فصل گذشته به همراه نفت تهران عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود اما ترجیح داد به کارش به همراه این تیم ادامه ندهد و اینچنین از خیر حضور در لیگ قهرمانان گذشته بود؛ گذشتی که البته با خیریت همراه شد و نفت به دلیل مشکلات مالی مجوز حضور در رقابت‌ها را از دست داد و در پایان فصل نیز به دسته پایین سقوط کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز