خبرگزاری کار ایران

تیم ملی تالوی مردان به جاکارتا اعزام نمی‌شود!

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۹۶۴

رییس فدراسیون ووشو معتقد است به‌خاطر عدم نتیجه گیری تالو در چند سال گذشته و نداشتن شانس برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی از اعزام تیم ملی تالوی مردان به جاکارتا منصرف شده‌اند!

به گزارش ایلنا، مهدی علی نژاد با بیان مطلب فوق در خصوص وضعیت فعلی فدراسیون ووشو برای انتخاب بهترین نفرات در اردوهای ملی می‌گوید: «فدراسیون ووشو مکانیزیم تعریف شده‌ای برای انتخاب تیم‌های ملی دارد و طبیعی است که در رقابت‌های انتخابی منتظر نتایج غیرقابل پیش‌بینی هم باشیم. در همین رقابت‌ها چهره‌های صاحبنامی چون صبری، محمدی، شیرزاد و فاضلی که همه از عنوانداران جهانی و آسیایی بودند با شکست مقابل رقبای خود از رسیدن به اردو بازماندند. این نفرات روی کاغذ پیروز بودند، ولی جوانان با آتیه مبارزات خوبی به نمایش گذاشتند و بازنده‌ها شانس حضور در اردوهای تیم ملی را از دست داده و به اردوی تیم ملی دعوت نخواهند شد. واقعا این حجم از اتفاقات برای مسابقات انتخابی غیرقابل پیش بینی بود.»

علی نژاد ادامه می‌دهد: «تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی در همین چهار وزن و از میان همین نفرات دعوت شده و با برگزاری مسابقات انتخابی در سه مرحله انتخاب می‌شود. بر اساس برنامه پیش بینی شده هر ووشوکار باید در دو مبارزه از سه مبارزه انتخابی برابر رقیب خود پیروز شود.»

رییس فدراسیون ووشو در خصوص وضعیت اعزام تالو به بازی‌های آسیایی می‌گوید: «هدف ما اعزام تیمی کیفی به بازی‌های آسیایی است. نفراتی اعزام می‌شوند که شانس کسب مدال را داشته باشند. با بررسی که در بخش تالو در مسابقات مختلف گذشته از جهانی کازان روسیه گرفته تا لیگ و همین مسابقات انتخابی داشتیم، در نهایت تصمیم برآن شد که ما در بخش آقایان فقط نفرات ساندا را اعزام کنیم و در بخش تالو نماینده‌ای نخواهیم داشت ولی در بخش بانوان احتمالا تالوکاران که شرایط بهتری دارند اعزام می‌شوند.»

رییس فدراسیون ووشو در پایان تاکید دارد: «بازی‌های آسیایی مهم‌ترین رویداد پیش روی ما در سال ۲۰۱۸ است. مسابقات جوانان جهان را نیز پیش رو داریم. البته جام جهانی تالو و ساندا نیز برگزار خواهد شد که فدراسیون جهانی هنوز زمان و برنامه مسابقات را اعلام نکرده است. مسابقات دانشجویان جهان هم مردادماه برگزار می‌شود که فدراسیون دانشجویی اقدام به اعزام تیم منتخب دانشجویان خواهد کرد که در این بخش قطعا تالو اعزام می‌شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز