خبرگزاری کار ایران

بهشاد دوست من است و فقط برای جدا کردن وارد صحنه شدم

منتظری: اطرافیان باشگاه به جای سلفی گرفتن کمک کنند/ باید خواسته‌های شفر تامین شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۳۰۶

مدافع با تجربه استقلال در مورد شرایط این باشگاه توضیحاتی داد.

به گزارش ایلنا، پژمان منتظری در مورد دیدار استقلال با سیاه‌جامگان اظهار داشت: نیمه اول خوب نبودیم ولی تغییرات بین دو نیمه جواب داد خدا را شکر نتیجه گرفتیم. 5-6 بازیکن خوب ما نبودند و مطمئنا می‌توانست لطمه بزند ولی خدا را شکر بردیم.

وی در مورد عملکرد بویان گفت: متاسفانه بازی امروز وریا و خسرو را نداشتیم و مجبور شدیم تغییر سیستم بدهیم و بویان در پست غیر تخصصی بازی کرد.پ به هر حال خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم بازی را ببریم و نیاز به این برد داشتیم.

مدافع استقلال در مورد تغییر پستش و پاس گلی که داد گفت: قبلا دفاع راست بازی کرده بودم و برایم فرقی نمی‌کند کجا بازی کنم. در مورد پاس گل هم خدا را شکر توانستم مفید باشم و البته کار خاصی نکردم وظیفه‌ام بود.

منتظری با اشاره به پست شفر علیه کادرفنی قبلی عنوان کرد: باشگاه استقلال بعد از 3-4 سال نتیجه نگرفتن راهش را پیدا کرده است و باید بگویم در مسیر موفقیت استقلال افتخاری تنهاست. باید کمک کرد و الان وقت کمک کردن است. بازیکنان و مربی مشکلاتی دارند و افتخاری نمی‌تواند یک تنه مشکلات را بردارد. شفر بیش از انتظار نتیجه گرفته است با مربی به این خوبی باید چیزی که می‌خواهد براورده شود. دور و بری‌های باشگاه به دنبال عکس گرفتن نباشند و باری از دوش باشگاه بردارند. در مورد مربیان قبلی صحبت نمی‌کنم و برایم قابل احترام هستند. تمام ثمره فصل ما به این چند بازی آخر است و اگر نتوانیم نتیجه بگیریم انگار کاری نکردیم. از افرادی که کنار تیم هستند نامی نمی‌برم ولی به فکر کمک به تیم باشند.

وی در پایان با اشاره به شایعه درگیری‌اش را بهشاد یاورزاده گفت: بهشاد دوست خوب من است و او را در اردو دیدم ولی درگیر نشدیم. من فقط برای جدا کردن آنها وارد صحنه شدم و نمیدانم چه اتفاقی افتاد. اینکه اخبار اردو رسانه‌ای می‌شود هم قشنگ نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز