خبرگزاری کار ایران

وریا فیکس‌ترین ملی‌پوش استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۸۴۱

تیم ملی در دو بازی دوستانه مقابل تونس و الجزایر قرار گرفت. دیدارهایی که برای شناخت ترکیب اصلی بسیار حیاتی بود و سرمربی تیم ملی را برای شناخت نفرات اصلی یک قدم دیگر به جلو برد.

به گزارش ایلنا، در بازی با تونس غالبا بازیکنانی که شانس کمتری برای بازی در ترکیب اصلی دارند را در ترکیب تیم ملی دیدیم اما در بازی با الجزایر که اهمیت بیشتری هم برای سرمربی تیم ملی داشت شاهد حضور مردانی در ترکیب بودیم که احتمال فیکس بودن‌شان در ترکیب اصلی می‌رود.

 این دو بازی نشان داد کارلوس کی‌روش برای بازی دادن به وریا غفوری در ترکیب اصلی نسبت به دیگر بازیکنان استقلال رغبت بیشتری دارد و به احتمال بسیار این بازیکن در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی به میدان خواهد رفت.

 البته روزبه چشمی و پژمان منتظری هم شانس‌های کمی برای ورود به ترکیب اصلی تیم ملی در بازی‌های جام جهانی ندارند اما اینطور که پیداست کارلوس کی‌روش اعتماد بیشتری به وریا دارد و اگر اتفاق خاص و عجیبی رخ ندهد این بازیکن را در ترکیب اصلی تیمش در جام جهانی قرار خواهد داد.

غفوری در بازی با الجزایر یکی از خوب‌های ترکیب تیم ملی بود و نمایش قابل توجهی داشت.

بی‌شک اگر وریا به همین منوال ادامه دهد و در بازی‌های باشگاهی هم شرایط فنی مناسبی داشته باشد، در بازی‌های جام جهانی یکی از 11 مرد اصلی تیم خواهد بود. وریا در ماه‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته و این وضعیت را در حالی شاهدیم که اساسا بر سر ماندن این بازیکن در استقلال فصل هفدهم بحث‌های بسیار بود و حتی سرمربی سابق استقلال قصد داشت این بازیکن را در فهرست فصل آینده قرار ندهد که در نهایت وریا که فصل پیش یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان استقلال بود، توانست اعتماد دوباره مربیان استقلال را جلب کند. وریا اکنون به حدی آماده است که می‌تواند در جام جهانی هم بدرخشد و احتمالا به یکی از تیم‌های اروپایی منتقل شود.

هرچند که این بازیکن شرایط سنی مناسبی ندارد اما برای بسیاری از باشگاه‌ها بخصوص تیم‌های قطری ملاک آمادگی است و دور از ذهن نیست که این بازیکن بتواند با درخشش در ترکیب تیم ملی به یکی از لژیونرهای فوتبال ایران بدل شود.

 البته غفوری در تیم ملی رقیبی همچون رامین رضاییان را هم پیش رو دارد اما رضاییان در ماه‌های اخیر افت محسوسی داشته و بعید است با این شرایط فنی نا‌آماده بتواند جای وریا را در ترکیب اصلی تیم ملی بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز