خبرگزاری کار ایران

مگوندی: از کیفیت بازی راضی نیستم/ ویسی سرمربی تیم است نه من

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۵۴۰

مربی استقلال خوزستان در نشست خبری بازی با سیاه جامگان حاضر شد.

به گزارش ایلنا؛ مکوندی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از پیروزی مقابل مشکی پوشان اظهار داشت: فکر می کنم به آنچه که می خواستیم رسیدیم. اگر امتیاز از دست می دادیم کارمان سخت می شد.خداروشکر به پیروزی رسیدیم. این ۳ امتیاز به ما کمک می کند.از لحاظ فنی تیم ما  شرایط خوبی داشت ولی از لحاظ کیفیت بازی باید بگویم که راضی نیستیم.

وی در ادامه افزود: از بازیکنانم نهایت تشکر را می کنم چراکه با تمام توان بازی کردند، در این بازی یونس دلفی مصدوم شد که امیدوارم اتفاقی  برای او به وجود نیاد.

مکوندی در ادامه گفت: از کیفیت بازی راضی نبودم، ولی خدا را شکر که توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم. قطعاً شرایط ما سخت است و نمی‌توان گفت از منطقه خطر دور شدیم. تیم ما در حال حاضر شرایط خاص و بسیار سخت دارد اما یک همبستگی بین بازیکنان وجود دارد که باعث می‌شود با انگیزه ۴ بازی باقی مانده را از پیش رو برداریم. حتی بین هواداران و بازیکنان یک همبستگی وجود دارد. امیدواریم در ادامه بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

مکوندی در ادامه تصریح کرد: ویسی به‌عنوان سرمربی در حال حاضر به ما کمک می‌کند. فقط به خاطر محرومیتش از بازی قبلی نتوانست روی نیمکت بنشیند. عبدالله ویسی در باشگاه استقلال خوزستان به خاطر شرایط خاصی که وجود داشت برای اینکه برای بازیکنان شرایط مالی خوبی فراهم بکنند، شرایط سختی دارد. ما نسبت به بازیکنان یک تعهدی داریم و باشگاه هم نسبت به ما یک تعهد دیگر. این مشکلات باعث شده که عبدالله ویسی به خاطر مشکلات مالی تحت فشار قرار بگیرد. خوشحالم که عبدالله ویسی دوباره برگشت و تیم را تمرین داد. باشگاه باید تلاش کند تا بسیاری از بازیکنان را نگه دارد. بازیکنان خوب استقلال خوزستان مشکلی برای ماندن ندارند. مشکل اصلی تیم استقلال خوزستان مسائل مالی است. امیدوارم مسئولان به تیم ما کمک کنند تا از این شرایط رها شویم تا بتوانیم با فکر خوب بازی‌های باقیمانده را از پیش رو برداریم و در لیگ برتر بمانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز