خبرگزاری کار ایران

اولین بازگشت سربازها به فولادشهر؛

روز سرنوشت‌ساز برای آن 3 نفر

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۵۱۶

سه سرباز ذوب آهن امروز در ترکیب تراکتورسازی به مصاف تیم سابقشان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدر امروز ذوب آهن - تراکتورسازی که از ساعت 17 در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود جذابیت‌های زیادی دارد که حضور 3 بازیکن خاص در ترکیب سرخپوشان تبریزی یکی از مهم‌ترین‌هایش است.

مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر و احسان پهلوان 3 بازیکن کلیدی ذوب آهن در نیم فصل نخست بودند که در پنجره زمستانی از این تیم جدا شده و عنوان بازیکن سرباز راهی تراکتورسازی شدند. اتفاقی که باعث دلخوری امیر قلعه‌نویی و عوامل ذوب آهن شد و آنها بابت از دست دادن یکباره 3 بازیکن خود دچار شوک شدند.

این ناراحتی به حدی بود که قلعه‌نویی چندبار در مصاحبه‌های خودش گفته بود که تراکتوری‌ها از مدت‌ها قبل تمرکز این 3 نفر را برهم زده بودند و باعث شده بودند در خیلی از بازی‌ها ذوب‌آهن به اصطلاح 8 نفره در زمین حضور داشته باشد نه 11 نفره.

در هر صورت این جدایی آنطور که نشان می‌دهد هم برای این 3 بازیکن اتفاق خوبی بود و آنها شرایط بهتری از نظر بازی پیدا کردند و هم ذوب آهن با جذب نفراتی مثل اکبر ایمانی، بختیار رحمانی و میلاد فخرالدینی جای آنها را به خوبی پر کرده و توانست نتایج بهتری کسب کند.

باید دید تقابل این 3 بازیکن خاص و جنجالی مقابل تیم سابقشان به چه نتیجه‌ای منجر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز