خبرگزاری کار ایران

اسم تیام را گذاشتم هفت ارجینال

فتح الله زاده: استقلال آنقدر خوب شده که حریفان با داور 12 نفره مقابل این تیم قرار می گیرند

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۳۱۵

علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق استقلال از عملکرد این تیم مقابل العین بسیار راضی و معتقد است آبی‌پوشان این روزها در شرایط خوبی به سر می‌برند

به گزارش ایلنا ،علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق استقلال از عملکرد این تیم مقابل العین بسیار راضی و معتقد است آبی‌پوشان این‌روزها در شرایط خوبی به سر می‌برند وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا از مسئولان استقلال بابت حضور تیام در این تیم تشکر کرده و کری جالبی نیز با رویانیان در خصوص دربی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* بازی استقلال مقابل العین را تماشا کردید ؟
بازی خیلی خوبی را استقلال انجام داد به عنوان یک استقلالی و کسی که این تیم را دوست دارد از شفر تشکر می‌کنم که شخصیت استقلال را نشان داد و تلاش کرد این تیم را آنقدر قوی کند که مقابل هر تیمی شخصیت پیروزی را داشته باشد. استقلال آنقدر خوب شده که حریفان مجبور می‌شوند با داور 12 نفره مقابل این تیم ظاهر شوند.

* در خصوص داوری صحبت کردید عملکردش را چطور دیدید؟
فکر می‌کنم این داور سطح فوتبال آسیا را به تمسخر گرفت من به زودی خودم یک نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهم نوشت و از آنها خواهش خواهم کرد برای حفظ آبرو و جایگاه فوتبال آسیا اجازه ندهند چنین داوران ناپخته‌ای به قضاوت بپردازند. من فکر می‌کنم هر داوری ممکمن است اشتباه کند اما دیگر این اشتباه نبود بلکه فاجعه بود.

* اگر الان مدیر عامل استقلال بودید چه برخوردی با این موضوع داشتید
من همان دقیقه یک نامه به بن‌سلمان می‌نوشتم و گلایه می‌کردم فوتبال این گونه نیست اگر بخواهد آن روح مبارزه با یکدیگر را تبدیل کند به مبارزه با داور فوتبال بازی نکنیم بهتر است.

* استقلال شفر چقدر تغییر کرده است؟
به نظرم خیلی تغییر کرده است. بازیکنان دوندگی خیلی زیادی در زمین دارند من وقتی بازی شروع شد به دوستانم که در حال تماشای بازی بودیم گفتم استقلال امروز اسیر بازی باز العین در زمین نخواهد شد. استقلال این روزها با آگاهی کامل بازی می‌کند و مطمئن هستم فصل بعد مدعی اصلی جام قهرمانی خواهد بود.

* عملکرد تیام را چطور ارزیابی کردید؟
تیام فوق العاده است به نظرم می‌توان اسم تیام را گذاشت هفت ارجینال. واقعا این پسر با دو حرکت موفق به گلزنی شد او بسیار باهوش است و قطعا در آینده نزدیک عملکرد بهتری هم خواهد داشت من به شخصه از او تشکر می‌کنم.

* شما علاقه خاصی به منشا مهاجم پرسپولیس دارد و بارها به این موضوع اشاره کرده‌اید او این روزها شرایط خوبی در جمع قرمزها ندارد؟
منشا مهاجم خوبی است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم ولی استقلال یک مهاجم به اسم تیام دارد که عملکردش قابل قبول بوده و من از مسئولان استقلال که شرایط حضور این مهاجم را در ایران فراهم کردند تشکر می‌کنم.

* فرهاد مجیدی اعلام آمادگی کرده برای تماشای بازی برگشت برابر العین به ورزشگاه خواهد آمد شما قصد چنین کاری را ندارید؟
من خیلی دوست دارم به ورزشگاه بیایم ولی می‌ترسم که حاشیه به وجود بیاید. انشاءالله که استقلال به فینال آسیا برود و من برای تماشای آن بازی به ورزشگاه بروم.

* طلب خیلی از بازیکنان سابق استقلال پرداخت شد
استقلال به نظر من با درآمدی که از سامانه به دست می‌آورد می‌تواند بدهی‌هایش را پرداخت کند. من وقتی از بعضی از بازیکنان گذشته سوال می‌پرسم اعلام می‌کنند هنوز مطالبات‌شان را دریافت نکردند امیدواریم هر چه زودتر این اتفاق صورت بگیرد. اگر استقلال سالانه 25 میلیارد هم هزینه کند باز هم توان پرداخت بدهی 20 میلیاردی را دارد.

* شما بعد از دربی در مصاحبه‌ای اعلام کردید موهای رحمتی در این بازی حالتش عوض نشد دوست خوب شما رویانیان به این موضوع واکنش نشان داد چه صحبتی در این باره دارید
ما وقتی بازی تمام و موهای رحمتی را دیدیم متوجه شدیم دانه به دانه موهای وی به همان حالت اولیه قرار دارند عیب ندارد به هر حال رویانیان دوست خوب من است به هر حال ایشان با تیمش باخته و ناراحت است. احتمالا آقای رویانیان رفته رویا و فیلم‌های رویایی در آنجا می‌بیند. البته رویانیان یکی از بهترین دوستان من است و هر چه ایشان بگوید من احترام می‌گذارم چون اعتقاد دارم ظرفیت آقای رویانیان خیلی بالاست و ما با یکدیگر کری می‌خوانیم تا هوادار شاد باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز