خبرگزاری کار ایران

اینفانتینو فقط یک گوشه از مشکلات ما را دید

قلعه‌نویی: مشکلات نیم فصل اول نبود الان نزدیک پرسپولیس بودیم/ برد دربی مبارک استقلالی‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۷۸۵

سرمربی ذوب‌آهن در مورد تساوی با پارس جم و دربی پایتخت صحبت کرد.

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی ذوب‌آهن مقابل پارس جم اظهار داشت: قبل از شروع صحبت در مورد بازی جا دارد از مردم خوب جم تشکر کنم و باید بگویم شهر زیبا و با امکاناتی بود که باعث تعجب من شد و فکر نمی‌کردم چنین جایی در ایران وجود داشته باشد. در مورد بازی هم باید بگویم دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و ستاره زمین رشید مظاهری و محسن فروزان بودند که توپ‌های خوبی گرفتند. وقتی دروازه‌بان‌های دو تیم ستاره‌های بازی باشند یعنی بازی با کیفیت بوده است و در این شرایط هم ما می‌توانستیم پیروز شویم و هم پارس جم ولی در کل تساوی عادلانه بود.

وی در مورد پیروزی استقلال در دربی هم گفت: به دلیل همزمانی با بازی خودمان موفق نشدم بازی را ببینم ولی پیروزی را به استقلال و هوادارانش تبریک می‌گویم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به شرایط تیمش و تحول در نیم فصل دوم عنوان کرد: ما در نیم فصل نخست مشکلاتی داشتیم که دوست ندارم به آن اشاره کنم و این مشکلات ضربه زیادی به تیم ما زد و اگر این مسائل نبود در حال حاضر نزدیک پرسپولیس بودیم و مشغول رقابت‌ با آنها بودیم. در نیم فصل دوم با تغییراتی که انجام شد و مشکلاتی که برطرف شد توانستیم شرایط را بهتر کنیم و در این میان من کمترین نقش را داشتم. از مدیرعامل و اعضای باشگاه و بازیکنان و... همه در این بازی تاثیر گذار بودند.

قلعه‌نویی در مورد صحبت‌های اینفانتینو که گفته بود تا زمان برطرف نشدن مشکل حق پخش دیگر به ایران نمی‌آید گفت: این مسائلی است که ما چند سال است می‌گوییم ولی اثری ندارد. مشکلات فوتبال ما فقط حق پخش نیست و مسائل دیگری هم وجود دارد از جمله زیرساخت‌های فوتبال و ورود بانوان به ورزشگاه که باید تدابیری اندیشیده شود که بانوان بتوانند با آرامش و بدون مشکل به دیدن بازی‌ها بروند. رسیدگی به مسائل این چنینی موجب پیشرفت کشور ما می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز