خبرگزاری کار ایران

آخرین مهمان ویژه دربی پیش از اینفانتینو که بود؟ وقتی مجیدی، توتی شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۱۰۵

دربی هشتاد و شش در حضور یک مهمان ویژه به انجام می رسد.

به گزارش ایلنا، دربی هشتاد و شش یک مهمان ویژه دارد و آن هم کسی نیست جز جیانی اینفانتینو. رئیس فیفا در حالی به همراه فان باستن به ورزشگاه آزادی می اید که پیش از او و چند سال قبل فرانکو بارزی اسطوره باشگاه میلان و تیم ملی ایتالیا هم یک دربی را از نزدیک مشاهده کرد.

دربی 76 در شرایطی برگزار می شد که محسن قهرمانی اولین قضاوت خود را در دربی تهران پشت سر گذاشت؛ البته اولین قضاوت او بی حاشیه نبود و به خصوص پرسپولیسی ها معتقد بودند که قهرمانی خطای واضح روی محمد نوری را نگرفته است. نزدیک به 5 سال از دربی 76 می گذرد؛ مسابقه ای که جذاب نبود، اما پر بود از ستاره هایی که میان هواداران لقب اسطوره های باشگاه را دارند.

حضور فرهاد مجیدی به عنوان یار تعویضی استقلالی ها و علی کریمی مهم ترین اتفاقات این دیدار برای هواداران دو تیم بود؛ اتفاقی که فرانکو باره سی بازیکن سال های دور میلان هم در پایان بازی به خوبی به آن اشاره می کند.باره سی پس از تساوی بدون گل دربی تاکید کرد که بازی جذابی نبوده و می گوید:«  دربی معروف ایران بازی خوبی از دو تیم ندیدم فقط تنها نکته قابل ذکر بازی ورود بازیکن شماره 7 تیم آبی (فرهاد مجیدی) بود که با ورودش به زمین تمام ورزشگاه به احترامش برخواستند و تشویقش کردند که مرا یاد ورود توتی به ورزشگاه رم انداخت!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز