خبرگزاری کار ایران

شهرآورد سرخابی ها، تحت تاثیر آقای رئیس!

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۰۰۵

اینفانتینو مهمان ویژه دربی هشتاد و پنجم خواهد بود و حضور او می تواند فرصت های زیادی را به وجود بیاورد.

به گزارش ایلنا، چند ماه پیش از انتخابات ریاست فیفا بود که جیانی اینفانتینو به ایران آمد و با علی کفاشیان، ریاست وقت فدراسیون جلسه برگزار کرد و خیلی سریع در سفرهای پی در پی اش ایران را ترک کرد و رفت.

حالا آقای رئیس بعد از مدتها امشب به ایران می آید تا دو روزی را مهمان کشور ما باشد. در خلال برنامه های فشرده آقای رئیس، تماشای هشتاد و ششمین دربی پایتخت هم گنجانده شده است. اینفانتینو برای اولین بار بهترین دربی آسیا را از نزدیک تماشا می کند و قطعا این اتفاق می تواند برای هر دو طرف جذاب و هیجان انگیز باشد. بی تردید بازی سرخابی های پایتخت ویترین فوتبال ایران است و اینفانتینو باید به بهترین شکل با این ویترین روبرو شود.

با توجه به اینکه رییس فیفا خیلی از مسائل حاشیه ای این بازی را به چشم خواهد دید، توجه بیشتری در همه امور خواهد شد. به عنوان نمونه کار مسئولان انتظامی برای برقراری امنیت سخت تر خواهد شد و هواداران نیز مودب تر از همیشه به تماشای بازی خواهند پرداخت. از این رو با توجه به اینکه اینفانتینو همه اتفاقات را زیر نظر خواهد گرفت و به نوعی این مسابقه در روابط آینده فدراسیون ایران و فیفا می تواند تاثیر گذار باشد، همه باید کمک کنند تا این مسابقه در آرامش و البته با هیجان بالا برگزار شدوبه نوعی لذت بخش باشد. مارکو فان باستن ستاره سابق تیم ملی هلند که اکنون ریاست کمیته فنی فیفا را برعهده دارد نیز اینفانتینو را در سفر به تهران همراهی می کند و برای نخسین بار دربی پایتخت را به نظاره می نشیند.

مرتبه آخری که یک شخص سرشناس به ایران آمد تا دربی را ببیند؛ سال 91 و دربی هفتاد و ششم بود که بازی بدون گل تمام شد و بازی بی کیفیتی را هم شاهد بودیم. حال باید دید حضور اینفانتینو چه عواقبی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز