خبرگزاری کار ایران

زمانی: استقلال به هیچ تیمی رحم نمی‌کند / قطعا در دربی بازنده نیستیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۹۸۱

عضو هیئت مدیره استقلال تهران دربی 86 را اینگونه پیش بینی کرد: قطعا در این بازی بازنده نخواهیم بود و برنده این مرحله هستیم.

به گزارش ایلنا، حسن زمانی در حاشیه همایش "رسانه و دربی 86" درباره بازی این هفته استقلال و پرسپولیس گفت: جلسه بسیار عالی بود و می‌توان گفت یکی از جلسات بسیار خوبی که از قبل از دربی شاهدش بودیم. اینگونه جلسات می‌تواند صفا و صمیمیت را بین هواداران دو تیم بیشتر کند. در روز پنج شنبه شاهد بازی بسیار خوبی خواهیم بود و همچنین هوادارانی که برای حمایت از دو تیم به ورزشگاه می‌آیند.

او ادامه داد: باتوجه به این که بازی برای استقلال حساس است امیدواریم نتیجه طوری رقم بخورد که هواداران شاد به منزلشان برود.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره پیش بینی‌اش از نتیجه این بازی اظهار داشت: قطعا در دربی 86 بازنده نخواهیم بود و برنده این مرحله هستیم. 

زمانی در واکنش به این سوال که اینگونه جلسات موجب پدید آمدن شایعات تبانی می‌شود، گفت: 50 جلسه همانند امروز برگزار شود بازی خودمان را به نمایش می‌گذاریم و تیم خودمان روحیه‌ای پیدا کرده که به هیچ تیمی رحم نمی‌کند. اگر تعداد گل های ما در دربی بالا نرود قطعا استقلال با نتیجه قاطعی این بازی را برنده می‌شود.

زمانی درباره غیبت بازیکنان دو تیم با وجود اینکه گفته شده بود در جلسه امروز حضور دارند، بیان داشت: چون جلسه درباره هماهنگی مدیریت‌های دو باشگاه بود، نیازی به حضور بازیکنان نیست. بازیکنان الان در تمرین هستند و  اگر بازیکنان حضور داشتند این شائبه به وجود می آمد که نکند بازی به سمتی دیگری سوق پیدا کند.

حسن زمانی درخصوص تمدید قرارداد وینفرد شفر عنوان کرد: قطعا با استقلال تمدید می‌کند و خرید بازیکنان هم بستگی به نظر ایشان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز