خبرگزاری کار ایران

روایت عجیب از حساس ترین بازی استقلال؛ نوبت شکست الهلال است!

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۴۲۵

استقلال برای چهارمین بار در ورژن جدید لیگ قهرمانان رو در روی الهلال قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران باید سه شنبه در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان برود.آبی پوشان برای سومین بار با الهلال همگروه شده اند.

در اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا که بازیها به صورت متمرکز برگزار می شد، استقلال در امارات با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به الهلال واگذار کرد. هدایت استقلال در آن بازی بر عهده هموطن سرمربی فعلی این تیم، یعنی رولند کخ، بود. استقلال در آن بازی در حالی که با نتیجه ۲ بر یک از حریف پیش بود، در کمتر از چند دقیقه مقهور قدرت گلزنی پاتریک سوفو شد و بازی را واگذار کرد. یدالله اکبری و علی سامره گلزنان استقلال بودند، و پاتریک سوفو هم برای الهلال هت تریک کرد. آبی پوشان موفق به صعود از آن گروه نشدند و از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

در فصل ۲۰۱۳، استقلال در خانه الهلال موفق شد با ارائه یک بازی تماشایی، این تیم را شکست دهد. الهلال با گل الدوساری از استقلال پیش افتاد اما دو گل پژمان منتظری و آرش برهانی در دقایق ۸۰ و ۸۶ پیروزی را برای آبی پوشان تهرانی به ارمغان آورد. البته در دیدار برگشت الهلال در ورزشگاه آزادی جبران کرد و استقلال را با یک گل شکست داد. امیر قلعه نویی در این دو دیدار سرمربی استقلال تهران بود.

آبی پوشان در نهایت در این گروه که دقیقا مشابقه گروه این دوره اش بود با 13 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و الهلال هم با یک امتیاز کمتر در رده دوم جای گرفت. تیمهای العین و الریان هم سوم و چهارم شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز