خبرگزاری کار ایران

امتیاز بزرگ برای سرخابی ها پیش از هفته دوم لیگ قهرمانان

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۳۹۹

حریفان تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال باید پیش از دیدار با آنها در لیگ های داخلی خود به میدان بروند.

به گزارش ایلنا، هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روزهای دوشنبه و سه شنبه در منظقه غرب آسیا پیگیری می شود. با اینکه لیگ برتر فوتبال کشورمان حدفاصل هفته های اول و دوم لیگ قهرمانان به خاطر 4 نماینده کشورمان تعطیل است اما در کشورهای حاشیه خلیج فارس مسابقات با شدت خاصی پیگیری می شود.

در همین چارچوب تیم فوتبال الهلال عربستان که سه شنبه باید در عمان به مصاف استقلال برود امشب از ساعت 21 به وقت تهران رو در روی الشباب قرار می گیرد. الشباب رده هشتمی میزبان شاگردان رامون دیاز خواهد بود و بی شک حریف‌اسانی هم برای تیم ابی پوش نخواهند بود.

همچنین تیم فوتبال الغرافه قطر که باید دوشنبه از تراکتور میزبانی کند  امشب از ساعت 19:25 دقیقه میزبان الخریطیات خواهد بود. در این دیدار زردپوشان کار چندان دشواری را نخواهند داشت اما بازهم در فاصله سه روز تا جدال با تراکتور باید به میدان بروند.

السد قطر نیز که سه شنبه شب میزبان پرسپولیس است باید فرداشب در چارچوب هفته هفدهم لیگ ستارگان از العربی پذیرایی کند و قطعا این دیدار انرژی فراوانی را از آنها پیش از دیدار با پرسپولیس خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز