خبرگزاری کار ایران

عنایتی: رحمتی کار بزرگی انجام داد / فردا به نشست خبری می‌روم

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۳۷۷

سرمربی مشکی پوشان مشهد در خصوص آشتی قلعه نویی و رحمتی اذعان داشت: اتفاق خوبی بود احترام به بزرگ‌ترها بسیار در فوتبال مهم است. رحمتی کار بزرگی انجام داد.

رضا عنایتی سرمربی مشکی پوشان مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص دیدار این تیم مقابل پیکان اظهار داشت: بازی فوق العاده سخت و حساسی در پیش داریم. سه امتیاز این بازی می‌تواند ما را به جدول بازگرداند تیم پیکان تیم بسیار سخت کوشی است و ما باید در این دیدار خیلی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: ما برای این دیدار میرهانی هاشمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم همچنین منصور تنهایی و حنیف عمران زاده نیز مصدوم هستند و به این دیدار نخواهند رسید.

سرمربی مشکی پوشان درخصوص عکسی که از عمران‌زاده بر روی نیمکت منتشر شده بود، ادامه داد: عمران زاده روی نیمکت سردش شده بود و به قولی مثل بچه‌ها زیر پتو رفته بود.

عنایتی در خصوص آشتی قلعه نویی و رحمتی اذعان داشت: اتفاق خوبی بود احترام به بزرگ‌ترها بسیار در فوتبال مهم است. رحمتی کار بزرگی انجام داد و در فوتبال این زیبایی‌ها همیشه به یادگار می‌ماند.

سرمربی مشکی پوشان در پایان درخصوص اینکه با وجود اعلام سازمان لیگ به دلیل نداشتن مدرک A آسیا نمی‌تواند فردا در نشست خبری حاضر شود، عنوان کرد: به احترام خبرنگاران و رسانه‌ها به کنفرانس می‌روم و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت. الان شاید مدرک مربی‌گریA نداشته باشم اما در کنفرانس قبل از بازی حضور خواهم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز