خبرگزاری کار ایران

شایعه انتقال 40 بازیکن به رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۴۱۱

پنجره نقل و انتقالات زمستانی در حالی چهارشنبه شب بسته شد که پنج ماه دیگر تا یک بازار داغ شایعات دیگر باقی مانده و حتی برگزاری جام جهانی هم تاثیری روی گرمای این بازار نداشته.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید هم ماه شلوغی را پشت سر گذاشت، به‌عنوان نمونه شایعه انتقال 40 بازیکن به قهرمان اروپا مطرح شد و جالب اینکه نام هر کس به رئال ارتباط داده می‌شد قیمتش به صورت غیرمنطقی بالا می‌رفت. مقامات کلیدی باشگاه آرامش خود را با وجود این پیشنهادها و شایعات حفظ کردند که برخی از آنها با توجه به نیازهای باشگاه واقعی بود و برخی دیگر را بازیکنان و مدیر برنامه‌ها درست کردند تا زمینه انتقال فراهم شود ضمن اینکه روزنامه‌نگاران هم داستان‌هایی درباره بازیکنانی که به آنها نزدیک بودند، ساختند.

فرم ضعیف تیم زین‌الدین زیدان هم مزید بر علت شد تا بازیکنان در پست‌های مختلف از هر گوشه‌ای برای اصلاح وضعیت رئال پیشنهاد شوند. مائورو ایکاردی یکی از کسانی بود که به شدت شایعه رفتنش به رئال مطرح بود، بازیکنی که باشگاه به دنبال جذبش بود و شاید این انتقال یک روز واقعی شود.

رئال مهاجم آرژانتینی اینتر را مد نظر داشته و گل‌های او جایگاهش را ارتقا بخشیده اما زندگی و ویژگی‌های شخصی او امکان چنین انتقالی را کم می‌کند. حتی خورخه سامپائولی مربی تیم ملی آرژانتین هم بر این شایعات صحه گذاشت اما تا الان تمام چیزی که وجود دارد، همین پیشنهاد ایکاردی به رئال مادرید بوده نه بیشتر. مشخصا چنین پیشنهادهایی درست قبل از تمدید قرارداد بازیکن با باشگاه فعلی‌اش با شرایط بهتر پدید می‌آید هرچند در مورد ایکاردی چنین چیزی نبود. او تنها نبود و نام لئوناردو پاردس، لوتارو مارتینس، محمد صلاح، گونچالو گوئدس، ادینسون کاوانی و لئوناردو بونوچی در فهرست بازیکنان مورد نظر رئال مادرید مطرح شد. همه بازیکنان بزرگی هستند و البته از اینکه نامشان به رئال مرتبط شود، سود می‌برند. حالا پنج ماه مانده تا دوباره رویاهای مربوط به نقل و انتقالات شکل واقعیت به خود بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز