خبرگزاری کار ایران

توضیحات کارشناس داوری دیدار استقلال - ذوب؛ کارت قرمزی که داده نشد

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۳۵۲

کارشناس داوری درباره صحنه جنجالی دیدار دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان اظهار نظر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان نیمه دوم دیدار دو تیم استقلال تهران و ذوب اهن اصفهان در آخرین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر سیدمجید حسینی با تکل خشن درون محوطه استقلال میلاد فخرالدینی را متوقف کرد و داور بازی ضمن اعلام خطای پنالتی یک کارت زرد به مدافع استقلال نشان داد.

سعید مظفری زاده، کارشناس داوری در این باره اظهار داشت: داور این صحنه را به درستی تشخیص داد و اعلام پنالتی کرد. هرچند این صحنه موقعیت آشکار گلزنی نبود، شدت و محل برخورد پای مدافع داور می‌توانست به جای کارت زرد کارت قرمز استفاده  کند.

مظفری زاده ادامه داد: داور در دقیقه 65 وحید محمد زاده را به خاطر خطای روی خسرو حیدری با کارت زرد جریمه کرد و همینطور خطای بی ملاحظه بهنام برزای در دقیقه 65 با کارت زرد همراه شد.

او افزود: در دقیقه 85 با اینکه داور باید خطای بازیکن ذوب آهن روی روزبه چشمی را اعلام می‌کرد اعتراض شدید چشمی جای تردیدی برای نشان داد کارت زرد به جای نگذاشت. 

مظفری زاده در پایان با تمجید از عملکرد حمید حاج ملک در بازی امروز، عنوان کرد: حمید حاج ملک علیرغم برخی اشتباهات کوچکی که در این بازی داشت در مجموع توانست این بازی پر برخورد و سخت را با موفقیت پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز