خبرگزاری کار ایران

پیروزی در پرونده برونو سزار؛

سپاهان باشگاه برزیلی را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۰۸۵

پرونده شکایت باشگاه برزیلی از سپاهان به سود باشگاه اصفهانی تمام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه سپاهان که در پرونده مربوط به برونو سزار، مهاجم برزیلی سابق خودش از سوی باشگاه بنانتس برزیل مواجه شده بود و حتی به پرداخت یک میلیون دلار غرامت به این باشگاه محکوم شده بود، توانست در دادگاه حکمیت ورزش از حق خود دفاع کند و در نهایت پیروز این پرونده شود.

برونو سزار که شش سال قبل به ایران آمد و با یک قرارداد قرضی برای سپاهان بازی کرد، در پایان فصل از دبی سردر آورده و با باشگاه النصر امارات قرارداد بست. اتفاقی که دردسرهای زیادی برای باشگاه سپاهان هم در پی داشت چون باشگاه بنانتس که قرارداد دائمی این بازیکن را در اختیار داشت  از اصفهانی ها به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرد.

باشگاه برزیلی با شکایت از سپاهان به فیفا حکم محکومیت یک میلیون دلاری گرفت اما مسئولان باشگاه پرونده را به دادگاه حکمیت ورزش بردند تا در پروسه زمانی نزدیک به سه سال هم مقابل شکایت باشگاه برزیلی بایستند هم در عین واحد از باشگاه النصر به خاطر قرارداد غیر قانونی با برونو سزار طلب غرامت کنند که در هر دو مورد به اهداف خود رسیدند.

هنوز جزئیات دقیقی از این حکم منتشر نشده است و به زودی توسط باشگاه سپاهان رسماً اعلام خواهد شد که غرامت دریافتی آنها چه میزان خواهد بود.

حمید باقری، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با ایلنا این خبر را تایید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز