خبرگزاری کار ایران

فخرالدینی: شفر استقلال را متحول کرده است/ حس خاصی به این بازی ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۰۵۱

مدافع ذوب‌آهن از تقابل با تیم سابقش در دیدار امروز می‌گوید.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب‌آهن اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و نتایجی که در دیدارهای اخیر کسب کردیم مارا در شرایط روحی خوبی قرار داده است و با آمادگی کامل به این بازی می‌رویم. خوشبختانه بازیکنان مصدوم هم تقریبا آماده بازی هستند و دست کادرفنی باز است.

وی در مورد تقابل با استقلال گفت: استقلال تیم خوب و پر مهره‌ای است که از زمان آمدن شفر متحول شده و هم خوب بازی می‌کند و هم نتایج خوبی کسب کرده که صعود به فینال جام حذفی از جمله آن است. کار سختی مقابل آنها داریم ولی قطعاً با توجه به امتیاز میزبانی و تداوم روند بردهایمان هدفی جز پیروزی نداریم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد احساس خودش از بازی مقابل استقلال که تیم سابقش است عنوان کرد: این بازی برایم هیچ ویژگی خاصی ندارد و یک بازی مثل سایر بازی‌هاست. من در حال حاضر بازیکن ذوب‌آهن هستم و تعصبم روی این تیم است و تلاش می‌کنم به بهترین شکل ممکن برای تیمم ایفای نقش کنم.

فخرالدینی در پایان با اشاره به آماده شدن ورزشگاه فولادشهر گفت: دست مسئولان باشگاه و آذری درد نکند که به این سرعت توانستند ورزشگاه را آماده بازی کنند. چمن کیفیت خوبی دارد و چند بازی در آن انجام شود بهتر هم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز