خبرگزاری کار ایران

روز سرنوشت‌ساز بختیار رحمانی مقابل استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۵۹۷

هافبک ذوب‌آهن که نیم فصل ناموفقی در استقلال داشت انگیزه زیادی برای بازی مقابل این تیم دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران روز یکشنبه و در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در اصفهان میهمان ذوب‌آهن است و این دیدار علاوه بر جذابیت ذاتی خود، به دلیل حضور چند چهره در دو تیم، حساسیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

یکی از چهره‌های ویژه این دیدار بختیار رحمانی است که پیش از این سابقه حضور کوتاهی در استقلال داشته است و این حضور ناموفق بوده است.

رحمانی که در زمان حضورش در فولاد خوزستان بارها اعلام کرده بود به استقلال علاقه قلبی دارد، در چند مقطع تلاش کرد به این تیم بپیوندد و این اتفاق در نهایت در فصل شانزدهم برای وی افتاد تا با تمام شدن خدمتش و جدایی از تراکتورسازی به جمع شاگردان منصوریان اضافه شود.

رحمانی که در ورودش به استقلال ریسک بزرگی کرد و شماره هفت این تیم را بر تن کرد، اولین وارث شماره فرهاد مجیدی پس از خداحافظی وی از فوتبال بود و انگیزه زیادی داشت تا درخشش خود در ترکیب فولاد و تراکتورسازی را در این تیم تکرار کند ولی یک نیم فصل نا موفق باعث جدایی زودهنگام وی و رفتن به فولاد خوزستان شد. رحمانی در فولاد دوباره اوج گرفت و در پایان فصل راهی پیکان شد تا روند خوب خودش را زیر نظر جلالی دنبال کند ولی ظاهراً بازی در تهران برای این بازیکن خوش یمن نیست تا بازهم در نیم فصل تصمیم به جدایی بگیرد و این بار به ذوب‌آهن رفت تا بازهم شاگرد قلعه‌نویی شود.

بازی مقابل استقلال همیشه دیدار خاصی برای رحمانی محسوب می‌شود و قطعاً انگیزه زیادی دارد تا توانایی‌های خودش را بار دیگر در این تیم نشان دهد و باید دید در نهایت عملکرد خوب خودش و تیمش در دیدارهای اخیر، در این بازی هم تکرار خواهد شد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز