خبرگزاری کار ایران

پیکان و بهنمیر دیگر فاتحان هفته هشتم لیگ برتر بانوان

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۵۱۱

هفته نخست دور برگشت لیگ برتر بانوان با پیروزی تیم های پیکان و بهنمیر مازندران به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نخست دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (جمعه) با دو دیدار در تهران پیگیری شد.

در نخستین مسابقه تیم های آبنوس و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان میترا شعبانیان سرمربی پیکان تهران در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسیدند.

پیکان با کسب این پیروزی که ششمین برد این تیم بود، ۱۹ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول باقی ماند. تیم آبنوس نیز ششمین ناکامی خود را تجربه کرد.

جدال دو تیم آبنوس و پیکان تهران در خانه والیبال ۷۵ دقیقه طول کشید و ۱۲۰ تماشاگر داشت. معصومه اسمعیل زاده، ماندانا مطیعی و لیلی توکلی به ترتیب داور اول، داور دوم و ناظر این مسابقه بودند.

در دومین مسابقه امروز نماینده شهر تهران میزبان بهنمیر مازندران بود و در جدالی سنگین و ۱۳۹ دقیقه ای، سه بر دو مغلوب بهنمیر شد.

نماینده شهر تهران در ست های اول و دوم ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید، اما در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۰مغلوب بهنمیر شد تا تنها یک امتیاز از این دیدار به دست آورد.

نرگس افشین، شهناز مهاجری و اکرم ابوالقاسم به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت این مسابقه که ۱۵۰ تماشاگر داشت، بر عهده داشتند. تیم سالوت تهران نیز این هفته استراحت داشت.

روز گذشته نخستین دیدار دور برگشت لیگ برتر بانوان در اصفهان برگزار شد و تیم ذوب آهن سه بر صفر با امتیازهای ۲۵ بر ۸، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۱به پیروزی رسید تا به هفتمین برد متوالی خود در این رقابت ها دست یابد.

جدول لیگ برتر بانوان در پایان هفته هشتم به قرار زیر است:

1- ذوب آهن اصفهان ۷ برد و ۲۰ امتیاز

2- پیکان تهران ۶ برد و ۱۹ امتیاز

3- بهنمیر ۵ برد و ۱۴ امتیاز

4- نماینده تهران ۳ برد و ۹ امتیاز

5- سالوت دو برد و هفت امتیاز

6- آبنوس یک برد و سه امتیاز

7- شهرداری تبریز بدون برد و امتیاز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز