خبرگزاری کار ایران

آندره پانادیچ در گفت و گو با ایلنا:

پرسپولیس بعد از من افت نکرد؛ هفته ای یکی دو بار با برانکو حرف میزنم/ رامین پسر خوبی بود

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۲۹۰

مربی جدید تیم پدیده درباره حضور مجدد در ایران صحبت کرد.

آندره پانادیچ مربی جدید تیم پدیده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره علت جدایی از پرسپولیس و حضور مجدد در ایران اظهار داشت: به خاطر مشکل و بیماری پدرم مجبور شدم به کرواسی برگردم و از پرسپولیس جدا شدم. اول اینکه خیلی خوشحالم دوباره به ایران برگشتم. خیلی دوران خوبی در پرسپولیس داشتم.

وی در ادامه افزود: یکی از اصلی ترین دلایل حضورم در ایران حس خوبم نسبت به اینجاست. همانطور که گفتم به خاطر پدرم در آن دوره مجبور شدم ایران را ترک کنم. خیلی ناراحت شدم که این اتفاق افتاد. رابطه خوبی با هواداران پرسپولیس داشتم. اما الان در پدیده هستم. آنها دوست داشتند با من کار کنند. من هر کاری که از دستم بربیاید انجام می دهم تا پدیده بازیهای خوبی را انجام دهد.

مربی جدید پدیده در ادامه خاطرنشان کرد: چیزی که مشخص است ما برای این تغییرات به زمان نیاز داریم. پیش بینی م کنم تغییرات خوبی در آینده داشته باشیم.

وی درباره رابطه اش با برانکو گفت: رابطه من و برانکو عالی است. او دوست من و یکی از بهترین مربیان است. برانکو برای من یک دوست فوق العاده است. وقتی به کرواسی برگشتم یک یا دو بار در هفته با او حرف می زدم.

مربی پدیده درباره علت برنگشتن به پرسپولیبس و آمدن برادر برانکو بیان داشت: به خاطر اینکه قبل از اینکه به ایران بیایم آنها این کار را کرده بودند. بعد از آن بود که من توانستم به ایران برگردم. من یکی دو هفته است که اینجا هستم.

وی درباره هجومی تر بودن پرسپولییس در زمان او و اینکه از او به عنوان مغز متفکر برانکو یاد می شد اذعان داشت: خیلی خوشحالم که بقیه اینطور فکر می کنند. مساله ای که باید به آن توجه داشت این است که این یک کار گروهی بوده است. من این را قبول ندارم که بعد از  رفتن من آنها افت کردند چرا که آنها قهرمان شدند. ما وقتی به پرسپولیس ملحق شدیم آنها مشکلات زیادی داشتند و ما زمان زیادی نیاز داشتیم تا این مشکلات برطرف شود اما در حال حاضر آنها بازیکنان خوبی دارند و دیدید که پارسال قهرمان شدند و من مطمئن بودم. به خاطر اینکه برانکو و دستیارانش خیلی تلاش کردند.

پانادیچ در پایان درباره علت جدایی رضاییان گفت: رامین پسر خیلی خوبی بود و نمی دانم بین آنها چه اتفاقی افتاد که در نهایت جدا شد. وقتی من نبودماو جدا شد و این هم سوالی نیست که من جواب بدهم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز