خبرگزاری کار ایران

کار دشوار توپچی‌ها برای خرید مالکوم

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۹۳۸

آرسنال کار سختی در جذب مالکوم پیش رو دارد. گفته می‌شد آنها بر سر انتقال این بازیکن با قیمت 50 میلیون یورو با بوردو به توافق رسیده‌اند.

به گزارش ایلنا، به نظر می‌رسید مالکوم که بازیکن تیم زیر 23ساله‌های برزیل است و در این فصل لیگ یک فرانسه 7 گل زده است، به آرسنال می‌رود و به این ترتیب، خط حمله این تیم را تقویت خواهد کرد. آرسنال با جدایی قریب‌الوقوع الکسیس سانچس نیاز به بازیکن تهاجمی دارد و مالکوم که در تابستان قرارداد جدیدی با بوردو امضا کرد، گزینه خوبی برای آنها بود.

اما استفان مارتین، رییس بوردو گفته که با آرسنال هیچ تماسی نداشته است و انتظار ندارد مالکوم در زمستان به باشگاه دیگری برود: «اوضاع کاملا روشن است. او قراردادش را در تابستان تمدید نکرده که در زمستان برود. ما هیچ مذاکره‌ای با آرسنال نداشته‌ایم. از زاویه دید ما، این‌ حرف‌ها باد هواست. آنها همیشه می‌توانند تلاش کنند بازیکنی بخرند اما برای جذب او از تیم ما کار سختی دارند.»

از سوی دیگر خبر رسیده که لیورپول هم به دنبال جذب این بازیکن است. ژوسلین گورونک، مربی بوردو درباره مالکوم 20ساله گفته است: «من انکار نمی‌کنم که باشگاه‌های زیادی او را می‌خواهند. من هر روز با مالکوم کار می‌کنم. او بازیکنی باتعهد است. نمی‌توانم بگویم که این خبرها روی او تاثیر گذاشته است. او قوی است اما به هر حال دارد سوالاتی از ما می‌پرسد. او می‌پرسد که بهترین گزینه برایش چیست. این حرف او منطقی است. اگر او سوال بپرسد و همچنان گل بسازد و گل بزند مشکلی نیست. اگر لیورپول شما را بخواهد به این باشگاه می‌روید.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز