خبرگزاری کار ایران

مکوندی: از نتیجه به دست آمده راضی نیستیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۷۷۷

مربی استقلال خوزستان گفت:‌ شرایط باشگاه خاص است و با توجه به مشکلات مالی سال گذشته ما نتوانستیم بازیکن جذب کنیم.

به گزارش ایلنا، مکوندی مربی استقلال خوزستان به جای ویسی در نشست خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او گفت: ویسی حال روحی شرایط خوبی نداشت و نتوانست حضور پیدا کند من عذرخواهی می‌کنم. نمی‌توانیم از نتیجه به دست آمده راضی باشیم. نیروهای جوان ما تا عادی شوند و شرایط را مهیا کنند، باید تاوان سختی باید بدهیم.

مربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد: نیمه دوم با توجه به نتیجه‌ای که رقم خورد ما خوب نبودیم، در کل به خاطر بضاعتی که تیم ما دارد نتوانستیم نتیجه بگیریم. شرایط تیم ما به گونه‌ای بود که نتوانستیم از دو بازیکن تیم‌مان که بهترین‌های تیم‌مان هستند استفاده کنیم. ما امروز کعبی و علوی را نداشتیم، میثم دورقی را از خط هافبک به دفاع آوردیم.

مکوندی افزود: ما در دقایق پایانی ماوی را آوردیم او اولین بار است که آمده و امروز برای اولین بار در لیگ برتر بازی کرد. ما کمبود نیرو داریم. شرایط باشگاه خاص است و با توجه به مشکلات مالی سال گذشته ما نتوانستیم بازیکن جذب کنیم. نگاه‌ و ذهنیت به باشگاه مثبت نیست.

مربی آبی‌های خوزستانی خاطرنشان کرد: کلاه‌کج بازیکن قدیمی سال‌های دور این باشگاه است امیدوارم او بتواند به تیم کمک کند، ما به لحاظ فنی بضاعتمان همین بود، حضور جوانان و نوجوانان در ترکیب تیم امیدواریم به ما کمک کند تا بتوانیم با بضاعتی که داریم در ادامه نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز