خبرگزاری کار ایران

فرصت محدود مونتلا برای احیای آندلسی‌های بحران زده

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۰۰۲

شنبه هفته جاری، وینچنزو مونتلا، دومین جلسه تمرینی‌اش در سویا را برگزار کرد چون او می‌داند که زمانی برای از دست دادن ندارد.

به گزارش ایلنا، در آغاز سال جدید میلادی، مونتلا یکی از مربیان لالیگا است تعطیلی و جشن برایش معنا نخواهد داشت و او باید تمام تمرکز خود را روی احیای تیمی بگذارد که به دلیل اوضاع نابسامانش در زمان مربیگری ادواردو بریتزو از صدر جدول فاصله گرفت.

او قرار است امروز تمرینات تیمش را به صورت آزاد برگزار و پس از آن هم در کنفرانس خبری پیش از بازی مردانش برابر کادیس در جام حذفی اسپانیا حضور پیدا کند.

این مرد ایتالیایی می‌داند برنامه‌ای پیش رویش برای بازسازی سفیدپوشان آندلس قرار داده شده است که در آن هیچ فرصتی برای نفس کشیدن هم وجود ندارد، اگرچه او نیاز دارد که توقف کند و درباره آینده نزدیک تیمش فکر کند، نه فقط درباره بازی‌های پیش روی تیمش بلکه به خاطر آغاز به کار بازار نقل و انتقالات. از قرار معلوم نقشه راه برای آن دسته از بازیکنانی که سویا را ترک می‌کنند هم مشخص شده است.

والتر مونتویا و بورخا لاسو رفته‌اند اما آنها تنها بازیکنانی نیستند که از سویا جدا می‌شوند چون باشگاه برای تأمین هزینه خرید‌های جدیدش باید تعدادی دیگر از بازیکنانش را هم بفروشد.

گیلرمه آرانا جای بازیکن آرژانتینی را خواهد گرفت و بنابراین اگر مونتلا بخواهد حداقل دو بازیکن دیگر بخرد، او باید اجازه رفتن را به یکی دیگر از بازیکنانش بدهد.

یکی از اقدامات کلیدی که مونتلا در سویا باید انجام دهد، تلاش برای حفظ استیون انزونزی است. مونتلا شدیداً خواهان حفظ این بازیکن است و حتی با او هم صحبت کرده است. انزونزی به دلیل اختلافاتی که با بریتزو داشت تصمیم به ترک سویا گرفته بود اما با آمدن مونتلا ممکن است برنامه‌های او تغییر کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز