خبرگزاری کار ایران

تلاش ایکاردی برای وسوسه رئال

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۰۴۱

طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی مائورو ایکاردی دارد تلاش می‌کند اینتر را تحت فشار بگذارد و راه او را برای پیوستن به رئال مادرید هموار کند.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید قصد خرید یک مهاجم جدید را دارد و اگر ایکاردی بتواند اینتر را راضی کند، احتمال اینکه او از مادرید سردرآورد وجود دارد.

این بازیکن آرژانتینی طی دو سال گذشته با سرمربیان مختلفی که در اینتر داشته، سر ناسازگاری داشته که دلیل اصلی آن مسائل مربوط به آینده دوران بازیگری‌اش بوده است که البته تمام این کشمکش‌ها با تمدید قراردادش خاتمه یافت. این قرارداد جدید برای مدتی رئال مادرید را از مهاجم آرژانتینی اینتر دور کرد اما اکنون گفته می‌شود کهکشانی‌ها دوباره قصد دارند مهاجم سابق سمپدوریا را بخرند.

در همین حال سایت کالچو مرکاتو هم مدعی شده است باشگاه اینتر نگران است که رئال مادرید برای پرداخت رقم فسخ قرارداد ایکاردی که 110 میلیون یورو است اقدام کند که البته این رقم تنها از سوی باشگاه‌های غیرایتالیایی قابل پرداخت است. در این صورت باشگاه اینتر هیچ اقدامی نمی‌تواند برای ممانعت از خروج ایکاردی انجام دهد. این رقم در بودجه باشگاه رئال مادرید برای تقویت تیمش می‌گنجد بخصوص اگر این باشگاه تابستان سال آینده یکی از دو مهاجم فعلی خود یعنی کریم بنزما یا گرت بیل را بفروشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز